پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوازم یدکی قاچاق

کشف 2600 قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق

پلیس امنیت اقتصادی از کشف و ضبط 2600 قلم انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق ساخت کشور کره خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی ولی پور گودرزی پلیس امنیت اقتصادی گفت: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری لوازم یدکی خارجی قاچاق در دو باب سوله به آدرس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

پلیس امنیت اقتصادی از کشف و ضبط 2600 قلم انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق ساخت کشور کره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی ولی پور گودرزی پلیس امنیت اقتصادی گفت: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری لوازم یدکی خارجی قاچاق در دو باب سوله به آدرس کهریزک احمدآباد، مامورین این پلیس به محل اعزام، که مشاهده میگردد تعداد چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی اقدام به تخلیه کالا می‌نماید.

وی اشاره کرد: مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می‌گردد تعداد چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی با انجام تغییرات فیزیکی در خودرو و مخدوش نمودن پلاک به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی لوازم یدکی خارجی از نوع خودرو‌های هیوندا و کیا نموده اند.

پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودرو‌های شوتی اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی دو مرحله اقدام به تخلیه انواع لوازم یدکی خارجی در این مکان نموده و مالک اصلی کالا‌ها را از گناوه بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی را به مقصد تهران بارگیری نموده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاهارا شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک کالا‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالا‌های مکشوفه بیان داشت کالا‌ها را از گناوه خریداری و با خودرو شوتی به انبار تهران فرستاده شده است. کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لوازم یدکی خودرو گران می شود

افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو دور از انتظار است

قیمت لوازم یدکی و قطعات خودروهای ام وی ام 110 و 110S در بازار

اکثر لوازم یدکی موجود در بازار وارداتی است/ تاثیر تحریم بر بازار لوازم یدکی

قیمت لوازم یدکی و قطعات خودروهای لیفان در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی