پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودروهای وارداتی

در بازار خودرو چه می گذرد؟

با وجود بسته بودن نمایشگاه های خودرو در بازارهای غیررسمی معاملات خودرو داغ بوده و هر کس نیازمند خرید خودرو است به آنها مراجعه می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قریب به 10 روزی است که اصناف خصوصا بازار خودرو تعطیل است و خرید و فروشی صورت می گیرد. اوج گیری مجدد کرونا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

با وجود بسته بودن نمایشگاه های خودرو در بازارهای غیررسمی معاملات خودرو داغ بوده و هر کس نیازمند خرید خودرو است به آنها مراجعه می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قریب به 10 روزی است که اصناف خصوصا بازار خودرو تعطیل است و خرید و فروشی صورت می گیرد. اوج گیری مجدد کرونا و شرایطی که در پی فراگیری این ویروس ایجاد شده موجب شده تا بازار خودرو تعطیل شود.

افت نرخ ارز و روند نزولی آن در کنار رکود حاکم بر بازار خودرو سبب شده تا قیمت ها در بازار چهارچرخ ها به سمت ثباتی تقریبی و البته کاهش حرکت کند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز خودروهای داخلی 

همین موضوع مزید بر علت شده تا خریداران واقعی خودرو دست به جیب شوند تا از فرصت بوجود آمده بهره ببرند. اما در این میان تعدادی هم در کمین کاهش حداکثری قیمت ها هستند.

تعطیلی بازار خودرو سبب شده تا خرید و فروش در بازار غیر رسمی و مجازی صورت گیرد. اگرچه همچنان برخی قیمت گذاری ها در فضای مجازی و سایت های آگهی فروش خودرو نجومی و عجیب و غریب است.

انتهای پیام/

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز + جدول

چه خودروهایی با کمتر 100 میلیون تومان می توان خرید؟

قیمت انواع مدل های سمند در بازار

نبض بازار خودرو در دست سایت های آگهی خرید و فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی