پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیت کوین

معاوضه خودرو با ارز دیجیتال قانونی است؟

طی 2 سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال در کشور حسابی داغ شده به طوریکه طی روزهای گذشته برخی با انتشار آگهی معاوضه خودرو با ارز دیجیتال سعی دارند سهمی از این ارز پرحاشیه جهانی داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طی 2 سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال در کشور حسابی داغ شده و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

طی 2 سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال در کشور حسابی داغ شده به طوریکه طی روزهای گذشته برخی با انتشار آگهی معاوضه خودرو با ارز دیجیتال سعی دارند سهمی از این ارز پرحاشیه جهانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طی 2 سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال در کشور حسابی داغ شده و افرادی هم که به دنبال سودآوری هستند یا به دنبال خرید ارزهای دیجیتال یا سودای ساخت یک مزرعه برای استخراج ارز دیجیتال را در سر دارند. از آنجایی هم که برخی بر این باورند که از فکری خلاق و ایده پرداز برخوردارند قصد دارند تا معاوضه یکی از دارایی های خود (خانه، خودرو و …) با ارز دیجیتال، صاحب پرحاشیه ترین ارز در دنیا شوند.

چندی پیش که باخبر شدیم برخی اقدام به معاوضه ویلا با ارز دیجیتال کرده اند چراغی در ذهن فعالان بازار روشن شد که چرا چنین اقدامی را در بازار خودرو پیاده سازی نکنند؟!

در همین راستا نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: دولت اعلام کرده است که هر گونه خرید و فروش یا معاوضه کالا با ارزهای دیجیتال غیرقانونی است. بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم خودروی خود را با ارزهای دیجیتال معاوضه نکنند.

فارغ از غیر قانونی بودن چنین معامله ای اگر بعد از معامله خریدار یا فروشنده نسبت به دریافت ارز دیجیتال متضرر شود، مقصر خود معامله‌کنندگان هستند.

نکته ای باید به آن توجه داشته باشیم این است که حضور ارزهای دیجیتال در کشور ما مهمانی ناشناخته است و کمتر کسی با آشنا است همچنین بستر مشخصی برای آن در کشور مهیا و آماده نشده است اگرچه قوانینی برای استخراج و تولید آن در نظر گرفته شده اما هنوز از بازار شفافی در کشور برخوردار نیست.

انتهای پیام/

درآمد تسلا از خرید بیت کوین از فروش محصولاتش جلو زد

رانندگی به صرف استخراج رمز ارز/ تبدیل یک خودرو گران قیمت به یک ریگ استخراج رمز ارز

فروش لامبورگینی با بیت کوین

آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی برای استخراج ارزهای دیجیتال

با بیت کوین ب ام و بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی