پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم قرعه کشی جوایز مدیران خودرو، آنلاین برگزار شد

مراسم قرعه کشی جشنواره آنلاین ماه مبارک رمضان شرکت مدیران خودرو برای بازدیدکنندگان و خریداران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا در جشنواره ویژه ماه رمضان خود به قید قرعه به ۵۰ نفر از خریداران محصولات خود که در این ماهدست به خرید خودرو و تکمیل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

مراسم قرعه کشی جشنواره آنلاین ماه مبارک رمضان شرکت مدیران خودرو برای بازدیدکنندگان و خریداران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا در جشنواره ویژه ماه رمضان خود به قید قرعه به ۵۰ نفر از خریداران محصولات خود که در این ماهدست به خرید خودرو و تکمیل وجه زده اند، ۵۰ دستگاه تلفن همراه شیائومی پوکو‌ایکس ۳ و به ۳۰۰ نفر از بازدیدکنندگان از نمایندگیهای این شرکت نیز هندزفری شیائومی بیسیک 2 جایزه دهد.

از ابتدای ماه رمضان تا پنج شنبه گذشته، 430 نفر از مدیران خودرو خودرو خریداری کرده اند و نسبت به تکمیل وجه نیز اقدام کرده اند؛در همین راستا امروز میان این 430 نفر برای اهدای 15 تلفن همراه شیائومی پوکو ایکس 3 قرعه کشی برگزار کرد.

همچنین این شرکت قصد دارد 10 روز دیگر مشابه همین قرعه کشی را برای اهدای 15 تلفن همراه به 15 خریدار خودروی دیگر و در روزعید سعید فطر نیز قرعه کشی دیگری برای اهدای 20 تلفن همراه به 20 خریدار دیگر برگزار کند تا جمعا به 50 مشتری جایزه اهدا شدهباشد.

همچنین قرعه کشی میان بازدیدکنندگان از نمایندگی های مدیران خودرو نیز هر 3 روز یکبار در شرکت برگزار شده و طی هر قرعه کشی،30به  نفر از بازدیدکنندگان به قید قرعه هندزفری شیائومی بیسیک 2 اهدا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی