پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوازم یدکی قاچاق

کشف 25 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: 10 هزار و 282 قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در یک انبار واقع در کهریزک کشف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: 10 هزار و 282 قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در یک انبار واقع در کهریزک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی لوازم یدکی خودرو خارجی در یک انبار کالا در “کهریزک” بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به انبار کالای مورد نظر اعزام و در بازرسی ازآن 10 هزار و 282 قطعه لوازم یدکی خارجی از قبیل: دینام، پمپ کلاج، کاسه نمد و … فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 25 میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق رابطه مستقیم با رونق کسب و کار و تولید داخلی دارد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری و انتقال هرگونه کالای قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

کشف 2600 قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق

لوازم یدکی خودرو گران می شود

افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو دور از انتظار است

قیمت لوازم یدکی و قطعات خودروهای ام وی ام 110 و 110S در بازار

اکثر لوازم یدکی موجود در بازار وارداتی است/ تاثیر تحریم بر بازار لوازم یدکی

قیمت لوازم یدکی و قطعات خودروهای لیفان در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی