پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو هیئت مدیره ایران دوچرخ

میانگین داخلی سازی 45 درصدی در ایران دو چرخ/ تسهیلات فروش اقساطی برای تهرانی ها

عضو هیئت مدیره ایران دو چرخ گفت: میزان داخلی سازی محصولات در حال حاضر به صورت میانگین به 45 درصد رسیده و در محصولات جدید با 22 درصد داخلی سازی کار را آغاز می کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو امیرعباس زهتاب عضو هیئت مدیره ایران دو چرخ با اشاره به داخلی سازی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو هیئت مدیره ایران دو چرخ گفت: میزان داخلی سازی محصولات در حال حاضر به صورت میانگین به 45 درصد رسیده و در محصولات جدید با 22 درصد داخلی سازی کار را آغاز می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

امیرعباس زهتاب عضو هیئت مدیره ایران دو چرخ با اشاره به داخلی سازی 45 درصدی در محصولات این موتورسیکلت ساز گفت: برنامه ما در سال 1400 افزایش عمق داخلی سازی است و انشالله به سمت داخلی سازی بیشتر موتور و گیربکس نیز حرکت می کنیم.

او ادامه داد: در دورانی تا 12 هزار دستگاه صادرات در ایران دو چرخ محقق شده است. اما شرایط تحریمی فعلی کار را دشوار می کند. هر چند نگاه ما به بازارهای منطقه ای چون افغانستان، عراق و … کاملا نگاه مثبت است.

عضو هیئت مدیره ایران دو چرخ تصریح کرد: تامین ارز و مشکلات مختلف از جمله چالش های صنعت موتورسیکلت سازی است. شاید مشکل اصلی آنجا باشد که در رفع موانع تولید، کل فرآیند از تامین مواد اولیه در خارج از کشور تا ترخیص کالا و مقررات دست و پاگیر و بخش نامه ها مدنظر قرار نمی گیرد.

زهتاب با بیان این که برای رفع مشکلات تولید و مانع زدایی باید بانک ها در کنار تولید کنندگان باشند ادامه داد: مصداق رفع موانع تولید همکاری بانک ها با تولید کنندگان در محورهای مختلف از جمله تامین ارز به موقع است.

او در پایان گفت: به زودی پلتفرم فروش اینترنتی هم راه اندازی می شود. در طرح فروش جدید که روزهای آینده اعلام می شود، فروش نقد و اقساط را برای مشتریان در تهران در نظر گرفته ایم و در ادامه این طرح را به کل کشور گسترش خواهیم داد.

انتهای پیام/

“وترانو” محصول جدید ایران دوچرخ به مرحله تولید رسید

جدیدترین قیمت موتورسیکلت های بنلی در بازار + جدول

تامین تنها 35 درصد نیاز بازار موتورسیکلت توسط واردات

50 میلیونی که یاماها سواران ندانسته، از دست دادند!/ بخشش این بارهم از کیسه خلیفه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی