پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت-بنزین

علت اختلال در واریز سهمیه بنزین چیست؟

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی، تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی هیچ ارتباطی با اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اظهار کرد: به تازگی برخی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه ماهانه بنزین […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی، تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی هیچ ارتباطی با اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اظهار کرد: به تازگی برخی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه ماهانه بنزین خود را در زمان مشخص و به مقدار دقیق دریافت نمی‌کنند که در این باره متولیان وزارت نفت، اتحادیه کسب و کار‌های مجازی را مقصر این اختلال دانسته‌اند.

وی افزود: لازم به ذکر است که اتحادیه هیچ ارتباطی با این اختلال ندارد و چرا که ما میزان سهمیه‌ها را حتی در مواقعی پیش از زمان موعد به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارجاع داده‌ایم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی بیان کرد: اما متاسفانه مشکلی که در این زمینه وجود دارد، نحوه دریافت و انتقال این آمار‌ها است. در حال حاضر شرکت‌های تاکسی اینترنتی اطلاعات را به اتحادیه کسب و کار‌های مجازی ارجاع می‌دهند و اتحادیه پس از بررسی‌ نهایی به صورت دستی، آن را به وزارت نفت ارسال می‌کند که این روش در دنیای امروز بسیار پیش پا افتاده است.

سامانه اطلاعات سفر هنوز راه اندازی نشده است

الفت نسبت ادامه داد: از چند ماه گذشته قرار بود سامانه‌ای به نام سماس (سامانه اطلاعات سفر) به دست وزارت کشور راه اندازی شود که این سامانه می‌توانست فرآیند تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه را بسیار ساده و بدون مشکل کند، اما هنوز خبری از راه اندازی این سامانه نیست.

او در پایان تصریح کرد: فرآیند سامانه سماس به این شکل است که راننده‌های تاکسی اینترنتی اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد می‌کنند و پیماش آن‌ها در طول ماه در سامانه به صورت خودکار ثبت می‌شود و معاونت مربوطه وزارت نفت با دسترسی به اطلاعات رانندگان، سهمیه ماهانه را دقیق و به موقع به حساب آن‌ها واریز می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

چرا عرضه بنزین سوپر کاهش یافت؟

چرا کارت سوخت ها با تاخیر به دست افراد می رسد؟

سهمیه بنزین ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت های سوخت شارژ می شود

صادرات بیش از 7.8 میلیون تن بنزین در سال 99 توسط ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی