پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاماها ی سه‌چرخ

یاماها با سه‌چرخ ،به توکیو می رود.

کمپانی ژاپنی یاماها ، در نمایشگاه توکیو یک محصول جدید برای این خانواده معرفی کرد و همه را با یک سه چرخ حرفه ای غافلگیر کرد. این موتورسیکلت جدید ، LMW-MWT-9 نام دارد ، پایه و اساس بدنه و انجین این مدل ، بر روی پلتفرم اصلی سایر اعضای خانواده MT-09 ها، شکل گرفته و […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

کمپانی ژاپنی یاماها ، در نمایشگاه توکیو یک محصول جدید برای این خانواده معرفی کرد و همه را با یک سه چرخ حرفه ای غافلگیر کرد.

این موتورسیکلت جدید ، LMW-MWT-9 نام دارد ، پایه و اساس بدنه و انجین این مدل ، بر روی پلتفرم اصلی سایر اعضای خانواده MT-09 ها، شکل گرفته و طراحی شده است.کمپانی یاماها ، این سه چرخ را به گونه ای طراحی کرده است که،  هم عملکرد مناسب داشته باشد و هم ظاهری خشن، جذاب و جنگجو را تداعی کند.

یاماها ی سه‌چرخ

از نکات بسیار جالب در طراحی این موتورسیکلت ، کمک‌فنر جلوی آن است که به‌جای دوشاخ، به دوشاخ دوبل مجهز شده است.نام این موتورسیکلت سه چرخ دوست‌داشتنی، مخفف شده اصطلاح Leaning Multi Wheel است که به نام خانواده MWT-9 اضافه شده و نام LMW-MWT-9 را پدید آورده است.

به جز موتورسیکلت سه چرخ یاماها ، هوندا هم در نمایشگاه توکیو از موتورسیکلت سه چرخ خود رونمایی کرد. سه‌چرخ هوندا شباهت‌هایی به سه چرخ یاماها دارد و از خطوط و زوایای شکسته در طراحی بدنه آن استفاده شده است، ضمن آنکه این موتورسیکلت سه چرخ هوندا از یک انجین هیبریدی استفاده می کند.

یاماها ی سه‌چرخ

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی