پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 206

افزایش ایمنی پژو ۲۰۶ در برابر سرقت

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش ایمنی محصولات در برابر سرقت، با حذف دکمه قفل کن رودری محصول پژو ۲۰۶،‌ مسیر دسترسی سارقان برای باز کردن درب خودرو را مسدود کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو، با اعلام این خبر گفت: دسترسی سارقان به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش ایمنی محصولات در برابر سرقت، با حذف دکمه قفل کن رودری محصول پژو ۲۰۶،‌ مسیر دسترسی سارقان برای باز کردن درب خودرو را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رییس کمیته افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ایران‌خودرو، با اعلام این خبر گفت: دسترسی سارقان به دکمه قفل کن درب خودرو دغدغه مشتریان محصولات پرطرفدار خانواده ۲۰۶ بوده است و به منظور رفع این نگرانی و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت،‌ پروژه حذف این دکمه از رودری محصول در دستور کار قرار گرفت.

ارسلان بلوک آذری افزود:‌ در حال حاضر و از سال ۱۴۰۰ تمامی خودروهای خانواده ۲۰۶ با حذف دکمه قفل کن رودری، تولید می شود. محصولات خانواده ۲۰۷ و رانا نیز از ابتدای تولید، بدون این دکمه به بازار عرضه شده اند.

وی تصریح کرد:‌ پلیس آگاهی نیز این اقدام ایمنی ایران خودرو را تایید کرده و آن را عاملی در کاهش سرقت از این محصول دانسته است.

بلوک آذری با بیان این که، کمیته افزایش ایمنی خودرو از ارکان مرتبط با طراحی و کیفیت محصول تشکیل شده،‌ تصریح کرد: در همکاری با پلیس، تمامی نقاط دارای ریسک سرقت را به دقت دنبال و برای ارتقای ایمنی محصولات برنامه بهبود ارایه و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

ایران خودرو دیزل امسال را با جهش تولید آغاز کرد

رقابت شورای رقابت با قیمت وارداتی ها/ تبعات قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودرو چیست؟

استفاده از نخستین اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در صنعت خودروی کشور

امضای قرارداد احداث بزرگ ترین کارخانه تولید آهک و دولومیت کشور با تام ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی