پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده-وضعیت راه ها

جزئیات محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راهور کشور بیان کرد: از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 14 تا روز شنبه 25 اردیبهشت ساعت 12 اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در تمامی شهر‌ها انجام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به آخرین محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر اظهار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

رئیس پلیس راهور کشور بیان کرد: از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 14 تا روز شنبه 25 اردیبهشت ساعت 12 اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در تمامی شهر‌ها انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به آخرین محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر اظهار کرد: کنترل‌های جاده‌ای و ترافیکی به صورت مستمر در شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت مستمر در حال اجرا است، بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 14 تا روز شنبه 25 اردیبهشت ساعت 12 اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تمامی شهر‌ها انجام شود. بخش‌های زیادی از مردم در این مدت سفر نرفتند و به شعار “در خانه بمانیم”عمل کردند.

رئیس پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه تردد خودرو‌های دارای مجوز، امدادی و حمل و نقل عمومی در این ایام مانعی ندارد، یادآور شد: آن دسته از رانندگانی که به دستورات پلیس راهور عمل نکنند، قطعا با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی