پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا شاهین

شاهین، نماد کیفیت و ایمنی در محصولات سایپا

سایپا تلاش کرده تا حد امکان کیفیت و ایمنی شاهین را بالا ببرد تا رضایتمندی مشتریان فقط روی کاغذ نباشد و برای آنها ملموس باشد. یکی از اقداماتی که سایپا برای جلب اطمینان مشتریان شاهین انجام داده، در نظر گرفتن گارانتی بلندمدت برای این خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاهین، خودرو داخلی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

سایپا تلاش کرده تا حد امکان کیفیت و ایمنی شاهین را بالا ببرد تا رضایتمندی مشتریان فقط روی کاغذ نباشد و برای آنها ملموس باشد. یکی از اقداماتی که سایپا برای جلب اطمینان مشتریان شاهین انجام داده، در نظر گرفتن گارانتی بلندمدت برای این خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاهین، خودرو داخلی سایپا و نماد آینده این شرکت سرانجام تحویل مشتریان شد تا در معرض آزمونی واقعی در حوزه کیفیت قرار گیرد. این در حالی است که به نظر می رسد شاهین روی کاغذ توانسته خود را در سطح خودروی مناسب از نظر کیفیت و ایمنی نشان دهد. شاهین که سال گذشته و در شرایط تحریم، تولیدش در سایپا آغاز شد، قرار است چهره جدیدی از خودروساز بزرگ ایرانی ارائه دهد.

سایپا پیش تر با پرایدش معروف و البته مورد انتقاد بود حالا سایپایی ها امیدوارند با آمدن شاهین، نظر افکار عمومی را تغییر دهند و نگاه ها را به خود مثبت کنند.

سایپایی ها معتقدند تغییرات کیفی در این خودرو نسبت به دیگر محصولات این شرکت، برای مشتریان بسیار ملموس خواهد بود.

طبق آنچه از مطالب ارائه شده از سوی سایپا در مورد شاهین بر می آید، این خودروساز اقدامات عملی زیادی در راستای طراحی و تولید محصولی با سطح کیفی و ایمنی مناسب انجام داده است. یک نمونه از این اقدامات، انجام تست های تصادف شاهین در خارج از کشور است. در تست های موردنظر، معمولا میزان مقاومت و آسیب های خودرو هنگام تصادف از بغل و روبرو، سنجیده می شود. در فیلم هایی که سایپا منتشر کرده، شاهین هر دو تست تصادف از بغل و روبرو را گذرانده است.

احتمالا برای اولین بار یا حداقل معدود دفعاتی است که تست های تصادف خودروهای داخلی برای عموم به نمایش گذاشته می شود، که این موضوع از اطمینان سایپا به شاهین سرچشمه می گیرد.

همچنین در فیلمی دیگر که از انجام موفقیت‌آمیز آزمایش توسعه و عملکرد کیسه‌های هوا(ایربگ) خودرو شاهین حکایت دارد، لحظه برخورد خودرو به مانع و عملکرد کیسه‌های هوا برای حفظ سلامتی سرنشین به نمایش درآمده است. این تست معیار اصلی صحه‌گذاری و اعطای مجوزهای مختلف «ای مارک» و ECE است.

سایپا تلاش کرده تا حد امکان کیفیت و ایمنی شاهین را بالا ببرد تا رضایتمندی مشتریان فقط روی کاغذ نبوده و برای آنها ملموس باشد. یکی از اقداماتی که سایپا برای جلب اطمینان مشتریان شاهین انجام داده، در نظر گرفتن گارانتی بلندمدت برای این خودرو است.

بر این اساس، میزان گارانتی شاهین سه سال یا 60 هزار کیلومتر در نظر گرفته شده تا به مشتریان اطمینان دهد با خودرویی مناسب از حیث کیفیت و ایمنی روبرو هستند.

در حالت کلی، هرچه گارانتی محصولی بیشتر باشد، می توان آن را نشانه اطمینان تولیدکننده به کیفیت محصول موردنظر دانست و سایپا هم از همین رو دست روی این موضوع گذاشته تا نظر مشتریان را جلب کند.

سایپا هرچند شاهین را در دوران تحریم ساخته و این موضوع شاید کیفیت آن را زیر سوال ببرد، اما گفته می شود قطعات ساخت داخل به کار رفته در این خودرو از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. سایپایی ها امیدوارند مشتریان هم آن را لمس کنند و به همین دلیل، گارانتی شاهین را طولانی مدت در نظر گرفته اند.

انتهای پیام/

با شیوه قیمت گذاری شورای رقابت تنها 80 درصد رانت نصیب دلالان شد

گام بلند سایپا به سوی ایمن سازی محصولات؛ سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100

پرواز شاهین از خاکستر پراید

پیش فروش 5 محصول سایپا از فردا/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند

رقابت شورای رقابت با قیمت وارداتی ها/ تبعات قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودرو چیست؟

گسترش خدمات خودرو در محل سایپا با هدف تشویقِ ماندن در خانه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی