پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو فراکسیون مجلس

سایپا نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس با بیان اینکه سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم حرکت می‌کند، گفت: سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی و تولید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو فراکسیون جهش تولید مجلس با بیان اینکه سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم حرکت می‌کند، گفت: سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی و تولید پلت‌فرم‌های جدید خودرو در شرکت سایپا اظهار داشت: در بحث تولید خودرو باید قدرت خرید مردم را در نظر بگیریم و خودرویی در کشور تولید شود که هم کیفیت داشته باشد و هم عامه مردم بتوانند در حد توان خود خرید کنند.

وی افزود: البته باید سلایق مختلف مردم را در نظر گرفت و اگر خودرویی متناسب با سلایق مردم تولید شود نظر اکثر مردم نسبت به صنعت خودروسازی تغییر می‌کند و مردم به دنبال خرید خودروهای داخل سوق داده می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا با اتخاذ سیاست سایپا نوین در همین راستا حرکت می‌کند، عنوان کرد: تولید خودروهای باکیفیت و شاسی‌بلند و همچنین سدان جدید و کراس جدید که مدنظر مسئولین این شرکت است اقدامی خوب و تحول ‌آفرین مدیران این شرکت است.

حجت‌الاسلام احمدپور با اشاره به قرارداد شرکت سایپا با وزارت دفاع و شرکت‌های زیرمجموعه آن گفت: خوشبختانه با همکاری سایپا و وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد تولید قطعات خودرو در داخل خواهیم بود به طوری که وابستگی صنعت به خارج از کشور بسیار کاهش می‌یابد.

وی افزود: هرچه وابستگی صنعت خودروی ما به خارج از کشور کاهش یابد به همان مقدار می‌توانیم در جلب رضایت نظر مشتريان و تولید خودروهای متنوع با استقلال کافی حرکت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: باید خودروهایی در داخل کشور تولید شود که اگر روزی شاهد بدعهدی کشورهای خارجی نسبت به تعهدات خود به ایران شدیم بتوانیم خودرو را در داخل تولید کنیم.

حجت‌الاسلام احمدپور اظهار داشت:‌ اتخاذ سیاست سایپای نوین و تولید خودروهای متفاوت با قیمت مناسب اقدامی مورد حمایت مجلس و مسئولین خواهد بود.

انتهای پیام/

شاهین، نماد کیفیت و ایمنی در محصولات سایپا

با شیوه قیمت گذاری شورای رقابت تنها 80 درصد رانت نصیب دلالان شد

گام بلند سایپا به سوی ایمن سازی محصولات؛ سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100

پرواز شاهین از خاکستر پراید

پیش فروش 5 محصول سایپا از فردا/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند

رقابت شورای رقابت با قیمت وارداتی ها/ تبعات قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودرو چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی