پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید صالحی نیا از ایران خودرو

رضایتمندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو، داخلی سازی تولید را عاملی برای کاهش تاثیر تحریم ها در صنعت خودروسازی عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن صالحی نیا در بازدید از سایت ایران خودرو در خراسان و شرکت های قطعه ساز ایران خودرو در نیشابور و مشهد گفت: رویکرد خودروسازان در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۰

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو، داخلی سازی تولید را عاملی برای کاهش تاثیر تحریم ها در صنعت خودروسازی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن صالحی نیا در بازدید از سایت ایران خودرو در خراسان و شرکت های قطعه ساز ایران خودرو در نیشابور و مشهد گفت: رویکرد خودروسازان در افزایش سهم و تعمیق داخلی سازی با نظارت و سیاست گذاری ایدرو قابل توجه است.

صالحی نیا توسعه کمی و کیفی محصولات را لازمه افزایش سهم بازار و رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: عمق بخشی به تولید داخلی و کیفی سازی نیز مورد تاکید و جزو راهبردهای اصلی وزارت صمت به شمار می‌رود و مجموعه این عوامل سبب اقتصادی شدن بسیاری از پروژه های صنعتی در حوزه خودرو می شود.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو با بیان این‌که توانمندی های داخلی صنعت قطعه سازی به ویژه همگامی با شرکت های دانش بنیان و هم‌افزایی ظرفیت‌های تولیدی باعث شده سهم قطعات داخلی در خودروسازی کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریم‌ها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به سمت تامین قطعات از محل تولیدات داخلی با تکیه بر دانش فنی و تخصصی داخلی پیش برویم زیرا تولید داخلی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سبب رونق اشتغال نیز خواهد شد.

صالحی نیا گفت: بومی سازی در تولید قطعات منجر به این خواهد شد که تحریم ها تاثیر چندانی بر صنعت خودرو و کاهش تولید نداشته باشد.

انتهای پیام/

افت نقدینگی، علت کاهش عرضه خودرو به بازار است

فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو از فردا

ایران خودرو دیزل در تولید و داخلی سازی خودروهای کار پیشتاز است

مسیر توسعه صنعت خودرو با بومی‌سازی کوتاه می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی