پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

برنامه برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه موضوع گرانی بنزین راه حلی نیست که مجلس با آن موافقت کند، گفت: حداقل اینکه تا 6 ماه آینده هیچ برنامه ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین حسین‌ زاده عضو کمیسیون انرژی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ خرداد ۱۴۰۰

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه موضوع گرانی بنزین راه حلی نیست که مجلس با آن موافقت کند، گفت: حداقل اینکه تا 6 ماه آینده هیچ برنامه ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین حسین‌ زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بدون شک هر گونه تصمیم و طرحی در زمینه بنزین که تاثیر مستقیم بر اقتصاد، معیشت و زندگی روزمره مردم و سفره آنها دارد باید با نظارت دقیق و رویکردی کارشناسانه و با نگاه عالمانه و دقیق باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه موضوع گرانی بنزین راه حلی نیست که مجلس با آن موافقت کند، افزود: کمیسیون انرژی و کمیته مربوطه اجازه نخواهد داد در چنین شرایط سخت اقتصادی باری دیگر بر مشکلات مردم افزوده شود و حداقل اینکه تا 6 ماه آینده هیچ برنامه ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.

حسین زاده به این نکته نیز اشاره کرد که جمهوری اسلامی ایران هم اینک روزانه بالای 20 میلیون لیتر صادرات بنزین دارد و سال گذشته نیز به باشگاه صادرکننده بنزین در دنیا پیوسته است وهچ توجیه منطقی برای گران شدن بنزین وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید به جای افزایش حامل‌های انرژی و بنزین و فرآورده های نفتی همچون بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال روش‌های نوین و جایگزین برای استفاده بهینه و افزایش میزان بهره وری از این ظرفیت های عظیم باشیم.

حسین زاده تصریح کرد: یکی از راه های مهم این است که باید به جای سوخت های فسیلی به سمت سوخت های جایگزین و تجدید پذیر و مطمئن گام برداریم.

انتهای پیام/ ایرنا

مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را نخواهد داد

افزایش قیمت بنزین شایعه است!

35 درصد بنزین مصرفی، با نرخ آزاد است

چرا عرضه بنزین سوپر کاهش یافت؟

آیا قیمت حامل‌های انرژی در سال 1400 تغییر می کند؟

آیا سهمیه بندی بنزین برای سال جدید تغییر خواهد کرد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی