پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعویض پلاک

تقاضا برای تعویض پلاک طی 2 هفته آینده افزایش می یابد

به گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، ساعت ۲۴ هر شب، ظرفیتی تازه برای دریافت اینترنتی نوبت به منظور شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایت “راهور ۱۲۰” اضافه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور با اشاره به استمرار نوبت‌دهی اینترنتی برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک اظهار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ خرداد ۱۴۰۰

به گفته رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، ساعت ۲۴ هر شب، ظرفیتی تازه برای دریافت اینترنتی نوبت به منظور شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایت “راهور ۱۲۰” اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور با اشاره به استمرار نوبت‌دهی اینترنتی برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک اظهار کرد: ساعت 24 هر روز، ظرفیتی تازه برای دریافت اینترنتی نوبت به منظور شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایت “راهور 120” اضافه می‌شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور افزود: با توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک یک ماه تعطیل بودند، روزانه 20 هزار تعویض پلاک در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شود و با توجه به تعطیلی یک ماه مراکز می‌توان گفت حدود 600 هزار پلاک در انتظار تعویض هستند و به نوعی این مقدار انباشت شده‌ است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضای هموطنان تا حدود دو هفته آینده برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک زیاد باشد اما بعد از آن شرایط به حالت عادی بازگردد البته شرایط در یک سوم استانها به شرایط عادی بازگشته و ساعت کاری آنها از شنبه هفته بعد تا ساعت 14 خواهد بود.

وی اشاره کرد: اکنون اگر تقاضا برای تعویض پلاک، زیاد و نوبت‌دهی در مدت یک هفته پر شده باشد، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری تا ساعت 16 خواهد بود اما اگر میزان تقاضا کم شود و به طور مثال ببینیم که در روز کاری بعد ظرفیت برای نوبت‌دهی وجود دارد، ساعت کاری تا ساعت 14 می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

سیستم شماره گذاری اینترنتی در 2 مرکز پایتخت آغاز به کار کرد

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک در 11 استان

قیمت خودروها در فضای مجازی ساختگی است

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک

تداوم تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن وضعیت شهرها

افزایش ساعت کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی