پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

کروز در داخلی سازی قطعات به نتایج قابل تحسینی دست یافته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در صنعت قطعه سازی و داخلی سازی قطعات به نتایج قابل تحسینی دست پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در صنعت قطعه سازی و داخلی سازی قطعات به نتایج قابل تحسینی دست پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

الیاس نادران همچنین از خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه سازی کروزنیز بازدید کرد.

الیاس نادران نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز به مجموعه اقدامات قابل تقدیر این شرکت قطعه سازی در داخلی سازی قطعات اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها درصنعت هسته ای توانستیم به قله های دانش دست پیدا کنیم بلکه در صنعت الکترونیک و قطعه سازی به نتایج و دستاوردهای قابل تقدیری پیدا کردیم و کروز در این زمینه نقش تحسین برانگیزی داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه ما تحریم را به فرصت تبدیل و از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و بتوانیم سطح دانش کشور را بالاببریم این امر می تواند بعد از رفع تحریم ها و برداشتن موانع داخلی نقش موثر برای به دست آوردن بازار منطقه ای ایفا کند.

نادران با تاکید بر نقش حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب قانون گذاری بیان داشت: با توجه به سوال سال جاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ممجلس شورای اسلامی نیز در کنار تولید کنندگان به حمایت از آنان خواهیم پرداخت و موانع تولید را با همت سایر دستگاه ها و متولیان برطرف خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی به حضور پررنگ بانوان در قطعه سازی کروز اشاره و تصریح کرد: در قطعه سازی شاهد قطعات حساسی هستیم که نیازمند دقت بالایی است از این رو حضور بانوان در این زمینه به دلیل داشتن دقت بالا نقشی موثر را در تولید قطعات با کیفیت و حساس ایفا می کند.

بازدید از کروز

انتهای پیام

نقش کروز در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است

مجلس با رویکرد حمایتی برای رفع مشکل قطعه سازان کوتاهی نخواهد کرد

توجه ویژه کروز به بخش پژوهش قابل تقدیر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی