پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

نقش کروز در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است و باید موانع تولید از سر راه چنین مجموعه هایی برداشته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۰

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال تحسین برانگیز است و باید موانع تولید از سر راه چنین مجموعه هایی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

منصور شکرالهی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

شکرالهی عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: امروز مشکل کشور تولید واشتغال است که باید بدین منظور برای حل این مسئله چاره ای اندیشیده شود.

وی بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از بخش های خصوصی توانمند تاکید کرد و گفت: قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال نقشی پر رنگ را ایفا کرده است، این امر قابل تحسین است، از این رو مجموعه هایی نظیر آنها باید مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار بگیرند و موانع پیش روی صنعت قطعه سازی و خودروسازی بر طرف شود.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی به شعار سال با رویکرد تولید وپشتیبان ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: نقش خانه ملت به عنوان رکن قانون گذاری می تواند در تصویب قوانینی که به رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی کمک می کند، منجر شود و در آینده رونق تولید و صنعت کشور را بوجود آورد.

انتهای پیام/

مجلس با رویکرد حمایتی برای رفع مشکل قطعه سازان کوتاهی نخواهد کرد

توجه ویژه کروز به بخش پژوهش قابل تقدیر است

با وجود پتانسیل های کروز، در زنجیره تامین تارا نقشی نداریم

کروز بیش از 55 میلیون قطعه در سال گذشته تولید کرده است/ مشکلات قطعه سازان را باید کلان نگری کرد

کروز با داخلی سازی قطعات، کشور را از واردات بی نیاز کرده است

مدل مهندسی، رمز موفقیت شرکت کروز در مسیر خودکفایی

اعلام آمادگی گروه قطعه سازی کروز در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۰

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی