پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چراغ راهنمایی

توضیحات شهرداری در مورد رفع اختلال در چراغ راهنمایی نارمک

شهروندانی که در تقاطع نارمک- 46 متری سمنگان مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند جهت پیگیری با روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران و از طریق شماره 87500 تماس حاصل نمایند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مورد وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی توضیح داد: “چندی پیش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

شهروندانی که در تقاطع نارمک- 46 متری سمنگان مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند جهت پیگیری با روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران و از طریق شماره 87500 تماس حاصل نمایند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مورد وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی توضیح داد: “چندی پیش کلیپی در شبکه‌های مجازی تحت عنوان اختلال در عملکرد چراغ‌ راهنمایی تقاطع نارمک- 46 متری سمنگان منتشر شد که به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند چراغ راهنمایی مورد اشاره سریعاً رفع مشکل شد و نسبت به تعویض قطعه اقدامات لازم انجام و در حال حاضر مشکلی در عملکرد چراغ مشاهده نمی‌شود.

لازم به توضیح است که تمامی تخلفات ثبت شده توسط سیستم‌ های ثبت تخلف هوشمند طی دو مرحله توسط اپراتورها چک و بررسی می‌شود و در زمانی که اختلالی در عملکرد چراغ راهنمایی وجود داشته باشد در این حالت هیچ پلاکی جریمه نمی‌شود و رکوردهای ثبت شده در سیستم مخدوش اعلام می‌شود.

چنانچه شهروندان گرامی در تقاطع مذکور مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند جهت پیگیری با روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران و از طریق شماره 87500 تماس حاصل نمایند.”

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی