پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قبض جریمه رانندگی

نرخ جریمه های رانندگی سال جدید چقدر شده است؟

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان کرد: نرخ جریمه های رانندگی سال جدید با سال گذشته تفاوتی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه های رانندگی سال 1400 منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان کرد: نرخ جریمه های رانندگی سال جدید با سال گذشته تفاوتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه های رانندگی سال 1400 منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز می رساند نرخ جریمه های رانندگی در سال 1400 تغییری نداشته و نرخ جریمه های رانندگی در سال 1399 همچنان برقرار است.

وی بیان کرد: آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده است، مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان 5 درصد برای کمک به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان داشت: به عنوان مثال جریمه “توقف در محل ایستادن ممنوع” مبلغ 40 هزار تومان بوده که با احتساب 5 درصد می شود 42 هزار تومان، در حالیکه در جدولی منتشر شده چیزی دیگری درج گردیده است که به هیچ عنوان صحیح نمی باشد.

وی در پایان از مردم خواست اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور 120 یا رسانه ملی و خبرگزاری ها رسمی کشور پیگیری کنند.

انتهای پیام

پرداخت خسارت بیمه بدون کروکی پلیس

استفاده از موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است

توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری

سفر به استان های شمالی ممنوع!

دریافت کد VIN کارت خودرو توسط سامان های پرداخت غیر قانونی است!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی