پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی تیگو 5 در نمایندگی خسروانی

رونمایی تیگو 5 در نمایندگی خسروانی

مراسم رونمایی از خودروی جدید مدیران خودرو در نمایندگی نمونه این مجموعه از نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این مراسم که جمع کثیری از مشتریان، مدیران مجموعه و مدیر فروش شرکت چری اینترنشنال در ایران حضور داشتند از خودروی تیگو 5 بعنوان خودروی لاکچری و متناسب با استانداردهای جهانی رونمایی شد. […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

مراسم رونمایی از خودروی جدید مدیران خودرو در نمایندگی نمونه این مجموعه از نگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از مشتریان، مدیران مجموعه و مدیر فروش شرکت چری اینترنشنال در ایران حضور داشتند از خودروی تیگو 5 بعنوان خودروی لاکچری و متناسب با استانداردهای جهانی رونمایی شد.

در ابتدای حسین خسروانی بعنوان مدیر نمایندگی 193 مدیران خودرو و یکی از نمایندگان برتر فروش مجموعه چری در سال 2014 به معرفی این خودرو پرداخت و گفت: تیگو 5 تنها خودرویی است که در ایران مونتاژ می شود و پنج سال گارانتی دارد.

وی در ادامه افزود: این مدل به لحاظ امنیت درجه 5 امنیت اروپا را دارا است که در چهار تیپ( 1 تیپ دستی و 3 تیپ اتوماتیک) با قیمت پایه 77 میلیون تومان عرضه می شود که تیپ چهار آن با بالاترین آپشن ها 92 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

حسین خسروانی با اشاره به اینکه شرکت مدیران خودرو درنظر دارد محصولات متفاوت و متناسب با نیاز مشتریان را به بازار عرضه کند خاطر نشان ساخت: در این مسیر ارائه خدمات به مشتریان به بهترین وجه صورت می پذیرد.

در ادامه این مراسم امیر غفار پور مدیر فروش شرکت چری اینترنشنال با تشکر از نیم قرن تلاش مجموعه خسروانی ازاین خودرو بعنوان خودرویی لوکس که می تواند پاسخگوی سلایق گوناگون مشتریان باشد یاد کرد.

وی گفت: بستر و زمینه هایی را فراهم آورده ایم که مشتریان بتوانند با شرایطی مناسب این خودرو را خریداری نمایند.

مدیر فروش شرکت چری اینترنشنال تصریح کرد: فروش این خودرو از دو طریق نقد و اقساط صورت می پذیرد و ازهفته آینده واگذاری این محصول به مشتریان آغاز می شود.

تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو است که با برند چری به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو از موتور 2هزار سی سی و گریبگس 5 دنده اتریشی تشکیل شده است در کنار آپشن هایی چون سنسور پارک، ایر بگ، آینه های برقی، سیستم پایداری ای اس پی، سیستم ضدسرقت، سیستم استارت بدون کلید، سان روف و … میتوان به طراحی زیبای بدنه و چراغ های جلو و عقب آن که تداعی کننده مدلی از پورش می باشد اشاره نمود.

در انتهای مراسم به قید قرعه به سه نفر از حاضرین هدایایی اهدا شد. درضمن برای اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.khosravani.com مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی