پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

ایرلاین های گران فروش به دستگاه های قضایی معرفی می شوند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر ایرلاین‌ها از قانون تبعیت نکنند و بلیت پروازهای داخلی‌شان را بر اساس نرخنامه مصوب موجود نفروشند، مسلما باید منتظر برخورد جدی‌تری باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به این سوال که چرا برخی از ایرلاین‌ها هیچ توجهی به نرخ‌های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ تیر ۱۴۰۰

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر ایرلاین‌ها از قانون تبعیت نکنند و بلیت پروازهای داخلی‌شان را بر اساس نرخنامه مصوب موجود نفروشند، مسلما باید منتظر برخورد جدی‌تری باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به این سوال که چرا برخی از ایرلاین‌ها هیچ توجهی به نرخ‌های مصوب و هشدارهای داده شده ندارند و همچنان به این رفتار غیرقانونی‌شان ادامه می‌دهند اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از شرکت‌های هواپیمایی با وجود هشدارهای داده شده همچنان قیمت بلیت هواپیما را به نرخ مصوب برنگردانده‌اند، باید منتظر برخورد از طریق دستگاه‌های نظارتی و قضایی باشند.

وی افزود: اگر ایرلاین‌های داشخلی قیمت‌ها را به نرخ مصوب آبان ماه سال گذشته برنگردانند هفته آینده در جلسه‌ای که با مدیران عامل آن‌ها خواهیم داشت و برخی از مسیرهای خارجی آن‌ها را لغو خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بازگرداندن قیمت بلیت هواپیما به نرخ مصوب دستور شخص وزیر راه و شهرسازی است و شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت باید مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری و وزیر راه و شهرسازی را داشته باشند.

دهقان زنگنه تصریح کرد: اگر ایرلاین‌ها از قانون تبعیت نکنند و بلیت پروازهای داخلی‌شان را بر اساس نرخنامه مصوب موجود نفروشند، مسلما باید منتظر برخورد جدی‌تری باشند و به زودی ایرلاین‌های دولتی را به دستگاه‌های نظارتی‌شان و ایرلاین‌های خصوصی را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام \ منبع: ایسنا

افزایش قیمت بلیت هواپیما منتفی شد

قیمت بلیت هواپیما تغییری نکرده است

ممنوعیت تردد به 39 کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی