پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس در ایران خودرو

رشد ۲۲ درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از رشد ۲۲ درصدی تولید سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار کرد: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تولید 6 هزار و 373 دستگاه خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از رشد ۲۲ درصدی تولید سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار کرد: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تولید 6 هزار و 373 دستگاه خودرو بود، رشد حدود 22 درصدی را نشان می دهد.

وی با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان عنوان کرد و گفت: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

ملکی تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می شود که همین موضوع، اشتغال غیرمستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر شکست رکورد تولید در سال 99، موفقیت های دیگری را نیز به ثبت رسانده است. این شرکت در ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران توف نورد، استاندارد ایزو 45001 ویرایش 2018 در سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو 14001 ویرایش 2015 در مدیریت محیط زیست را دریافت کرده است.

گفتنی است، تمام محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

در این واحد صنعتی 3 محصول پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس xu7 و پژو پارس tu5 تولید می شود.

انتهای پیام \ منبع: ایرنا

دلایل افزایش هزینه پارکینگ/ تبلیغات در حوزه خدمات پس از فروش

برندگان پیش فروش یک ساله ایران خودرو مشخص شدند

شرایط فروش پیکاپ فوتون تونلند ایران خودرو دیزل

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش تیر ماه اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی