پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تارا ایران خودرو

تارا چند؟ | آمار تولید و قیمت تارا ایران خودرو اعلام شد

براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کدال، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری (بهار ۱۴۰۰) ۵۹۵ دستگاه تارا تولید کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایران خودرو در خرداد ماه سال جاری ۴۰۷ دستگاه تارا را در خط تولید خود مونتاژ کرده است. همچنین بر اساس آمار تولید، این شرکت خودروساز […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۰

براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کدال، گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری (بهار ۱۴۰۰) ۵۹۵ دستگاه تارا تولید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایران خودرو در خرداد ماه سال جاری ۴۰۷ دستگاه تارا را در خط تولید خود مونتاژ کرده است. همچنین بر اساس آمار تولید، این شرکت خودروساز از ابتدای سال جاری (بهار ۱۴۰۰) توانسته تا ۵۹۵ دستگاه تارا تولید کند.

همچنین با نگاهی به وضعیت تولید این خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰، متوجه می شویم که سرعت تجاری سازی تارا در کارخانه ایران خودرو افزایش پیدا کرده است. در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۸۸ دستگاه تارا تولید شده و حال می بینیم که در خرداد ۱۴۰۰، این آمار به ۴۰۷ دستگاه رسیده است.

در گزارش خرداد ۱۴۰۰ ایران خودرو بر روی کدال، قیمت مصوب و کارخانه ای تارا دنده ای ۲۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده و همچنین قیمت میانگین بهار ۱۴۰۰ آن نیز ۲۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان درج شده است.

باید به این نکته توجه داشت که این قیمت، بهای مصوب تارا دنده ای در کف کارخانه است و هزینه های جاری مانند مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، عوارض، هزینه بیمه و… به آن اضافه نشده است. همچنین قیمت اعلام شده می تواند یک مبنای اولیه برای اعلام گزارش به سهام داران باشد و از سویی این عدد مربوط به خرداد و بهار ۱۴۰۰ است و امکان تغییر آن وجود دارد.

انتهای پیام \

تارا تنها یک محصول جدید نیست/ از دانش پلتفرمی تا بهبود اتوماسیون تولید

کیفیت تولید قطعه سازان تارا تضمین می‌شود

آمار تولید خودروسازان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰| تولید یک هزار و ۳۹۲ دستگاه شاهین توسط سایپا

تاییدیه رسمی و ایمارک بین‌المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده «تارا» صادر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی