پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

شرکت های بیمه ملزم به پرداخت خسارت حوادث رانندگی فارغ از قیمت خودرو شدند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی شرکت‌های بیمه مکلف شدند خسارت ناشی از حوادث رانندگی را صرف نظر از قیمت خودرو تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه را جبران کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی شرکت‌های بیمه مکلف شدند خسارت ناشی از حوادث رانندگی را صرف نظر از قیمت خودرو تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه را جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بررسی لایحه اصلاح ماده (8) قانون بیمه اجباری دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی بود، اظهار کرد: قانون فعلی نقص‌هایی دارد که ممکن است موجب وارد شدن خسارت مالی به آسیب‌دیدگان شود. مطابق قانون فعلی بیمه‌گر معمولا بر اساس نوع و قیمت خودرو درصدی از خسارات را جبران می‌کند. در اصلاحیه ارائه شده این نقص برطرف گردید و بر اساس ماده واحده مطرح شده که در کمیسیون تصویب شد، بیمه‌گر مکلف است خسارت ناشی از حوادث رانندگی را صرف نظر از قیمت خودرو تا سقف تعهدات خود مندرج در بیمه‌نامه را جبران کند البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس بررسی شود.

انتهای پیام \ منبع: خانه ملت

پرداخت خسارت بیمه بدون کروکی پلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی