پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مجلس

خدمت سایپا به صنعت خودرو با داخلی سازی

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلی‌سازی خودرو خدمت فوق‌العاده به کشور است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۰

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلی‌سازی خودرو خدمت فوق‌العاده به کشور است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران این شرکت برای داخلی‌سازی صنعت خودرو، خدمت فوق‌العاده به کشور است و یک اقدام مثبت برای رشد اقتصادی محسوب می‌شود.

وی افزود: امیدوارم با حمایت‌هایی که از صنعت خودرو می‌شود وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکت‌های هوافضای سپاه همچنین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند تا قطعات خودرو در داخل تأمین شود.

نظری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 قطعه خودروی پژو و رنو در داخل تولید می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد می‌شود که مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلی‌سازی کنند.

وی افزود: در حال حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث می‌شود که دیگر پارکینگ‌های خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تأمین خودرو وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است/ درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم

تلاش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق تولید است

تحول در صنعت خودرو با تصمیم مدیران سایپا برای تأمین قطعات در داخل

تولید انبوه آریا و اطلس از نیمه دوم سال جاری آغاز می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی