پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی چوبی رنگ

ماهون میکا ، آئودی چوبی رنگ

انجمن نکازاولم شرکت خودروسازی آئودی ، که همانند شرکت AMG در زیر مجموعه مرسدس بنز ، فعال می باشد ، یکبار دیگر نسخه ویژه از محصولات تولیدی آئودی را آماده کرده است. این یک نسخه کاملا سفارشی می باشد که با تغییرات انجام شده بر روی آن ، نام ماهون میکا را به خود اختصاص […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

انجمن نکازاولم شرکت خودروسازی آئودی ، که همانند شرکت AMG در زیر مجموعه مرسدس بنز ، فعال می باشد ، یکبار دیگر نسخه ویژه از محصولات تولیدی آئودی را آماده کرده است.

این یک نسخه کاملا سفارشی می باشد که با تغییرات انجام شده بر روی آن ، نام ماهون میکا را به خود اختصاص داده است تا به راحتی از دیگر نسخه استاندارد این مدل ، قابل تشخیص باشد.در واقع پیش از جایگزین کردن آئودی A5 به جای این سدان کوپه یعنی S5، انجمن نکازاولم (نام شهری در آلمان هم است) آئودی به ویرایش این اتومبیل پرداخته‌اند و اول از همه یک رنگ بیرونی الهام گرفته شده از چوب را بر روی آن پیاده کرده‌اند که تنها همین نقاشی بدنه، 2400 یورو برای خریدارش آب می‌خورد.رینگ‌های 19 اینچی 10 پره‌ای Y شکل آلیاژی ، از دیگر تغییرات خاص این مدل می باشند که هر چهارتای آن‌ها در مجموع قیمتی 1950 یورویی دارند.

آئودی چوبی رنگ آئودی چوبی رنگ

در داخل کابین این آئودی نیز ، با چرم‌های مرغوب “والکونا”ی قرمز رنگ کلاسیک  تزئین شده است که بر روی پنل‌های درب‌ها و صندلی ها کشیده شده است.و این در حالی است که با آلومینیوم و چوب بام، چاشنی زیبایی آن را بیشتر کرده‌اند.

در زیر کاپوت این خودرو از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر TFSI  ، استفاده شده است که می‌تواند حداکثر قدرتی 354 اسب بخاری و حداکثر گشتاوری 500 نیوتن متری تولید کند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی