پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس در ایران خودرو

ظرفیت تولید ایران خودرو کرمانشاه افزایش می یابد؟

استاندار کرمانشاه گفت: طبق مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان ظرفیت تولید ایران خودرو کرمانشاه باید به 100 هزار دستگاه برسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در جهت طرح توسعه و تولید 100 هزار دستگاه خودرو در سال توسط […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ تیر ۱۴۰۰

استاندار کرمانشاه گفت: طبق مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان ظرفیت تولید ایران خودرو کرمانشاه باید به 100 هزار دستگاه برسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در جهت طرح توسعه و تولید 100 هزار دستگاه خودرو در سال توسط ایران خودرو تصریح کرد: این پروژه که در سال های گذشته در استان به بهره برداری رسید ظرفیت خوبی برای تولید و اشتغال در استان ایجاد کرده که طبق مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان تولید این کارخانه باید به 100 هزار دستگاه خودرو در سال برسد و براین اساس نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار خواهیم گرفت که زمینه بسیار مناسبی برای تحول در بخش صنعت استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح توسعه ایران خودرو استان به شش هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است، گفت: طبیعتاً بانک صنعت و معدن به تنهایی قادر به پرداخت این میزان اعتبار نیست، لذا باید طی یک تفاهم نامه و تشکیل کنسرسیومی متشکل از دیگر بانک ها، این اعتبار برای طرح توسعه ایران خودرو در نظر گرفته شود و حتماً در جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» اظهار داشت: بدون شک تلاش برای اجرای طرح توسعه ایران خودرو استان، مصداق کامل حمایت و پشتیبانی از تولید است، لذا باید نهایت تلاش خود را برای این مهم بکار گیریم.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی