پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی برقی با توان پیمایش 113 کیلومتر

معرفی خودروی برقی با توان پیمایش 113 کیلومتر

باتری مربوط به خوروهای برقی ،  روز به روز در حال ارتقا می باشند ، اما بااین حال بسیاری از خودروهای دوست دار محیط زیست وجود دارند که نمی توانند هنوز ، مسافت قابل توجهی را با یک بار شارژ باتری طی کنند.این مساله باعث شده است که بسیاری از دوست داران این خودرو ها […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

باتری مربوط به خوروهای برقی ،  روز به روز در حال ارتقا می باشند ، اما بااین حال بسیاری از خودروهای دوست دار محیط زیست وجود دارند که نمی توانند هنوز ، مسافت قابل توجهی را با یک بار شارژ باتری طی کنند.این مساله باعث شده است که بسیاری از دوست داران این خودرو ها از خرید خودروی برقی اجتناب کنند.

بر همین اساس ، تعدادی از محققان شرکتی در ارگان آمریکا ، وارد عمل شده اند و توانسته اند محصول تازه ای را به بازار عرضه کنند که کارایی مناسبی در مسیرهای کوتاه و نسبتا طولانی دارد.

این خودروی برقی سه چرخ ،هشتمین و به روزترین عضو خانواده سیستم حرکتی ترکیبی موتورسیکلت و خودروی شرکتArcimoto  به شمار می آید. طی هشت سال گذشته این شرکت مدل های متنوعی در این زمینه ارائه کرده و حالا پیشرفته ترین آنها آماده ورود به بازارهای جهانی است.وزن این محصول خلاقانه تنها 464 کیلوگرم بوده و صفر تا 100 را نیز در 7.5 ثانیه طی می کند. این خودروی برقی تا 137 کیلومتر بر ساعت نیز حداکثر سرعت را دارد. دو موتور برقی نصب شده در قسمت جلویی خودرو نیروی محرکه لازم برای حرکت چرخها را فراهم می کند.

خودروی برقی با توان پیمایش 113 کیلومتر

11 هزار و 900 دلار قیمت مناسبی است که برای این محصول جدید اعلام شده است.

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که این وسیله بیشتر یک موتورسیکلت سه چرخ پیشرفته باشد اما نگاهی دقیق تر به جزئیات زیادی از جمله دو صندلی در دو ردیف و سایر تجهیزات ، آن را به خودرو نزدیک کرده است.

این خودرو ، مجهز به باتری لیتیومی 12 کیلووات می باشد ،که دو سرنشین و بار آنها را با هر بار شارژ تا 113 کیلومتر جابجا می کند. البته امکان نصب باتری 20 کیلووات ساعتی نیز در آن به عنوان آپشن وجود دارد که در این صورت برد حرکتی خودرو به 209 کیلومتر می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی