پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چراغ بنزین

با چراغ بنزین روشن تا چند کیلومتر می توانیم رانندگی کنیم؟

آیا می دانید خودرو شما بعد از روشن شدن چراغ بنزین قادر است تا چه مسافتی را طی کند؟ به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قطعا حداقل یکبار با روشن شدن چراغ بنزین خودرو برخورد داشته اید. همانطور که می دانید زمانی که این چراغ روشن می شود هنوز خودرو شما بنزین دارد و می […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۰

آیا می دانید خودرو شما بعد از روشن شدن چراغ بنزین قادر است تا چه مسافتی را طی کند؟

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قطعا حداقل یکبار با روشن شدن چراغ بنزین خودرو برخورد داشته اید. همانطور که می دانید زمانی که این چراغ روشن می شود هنوز خودرو شما بنزین دارد و می تواند مسافتی را طی کند.

قطعا زمانی که بنزین به کمترین میزان خود می رسد که چراغ آن روشن می شود هر خودرویی براساس پارامترهایی می تواند تا مسافت محدودی را طی کند.

خودرو پژو ۴۰۵، یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است که سهم قابل توجهی از بازار و مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است این خودرو پس روشن شدن چراغ بنزین قادر است تا ۷۶ کیلومتر مسافت را طی کند.

سوزوکی ویتارا دیگر محصولی است که تا چندی پیش توسط گروه صنعتی ایران خودرو در کشور مونتاژ می شد. این کراس اوور شهری هم پس روشن شدن چراغ بنزین قادر است تا ۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۸ هم قادر است پس از روشن شدن چراغ بنزین تا ۸۳ کیلومتر مسافت را حرکت کند.

خودرو سمند، نخستین خودرو ملی کشور هم می تواند پس از روشن شدن چراغ بنزین تا ۸۹ کیلومتر از مسیر را حرکت کند.

اگر شما از جمله مالکان مزدا ۳ هستید می توانید پس از روشن شدن چراغ بنزین آن تا ۱۰۰ کیلومتر مسافت را طی کنید.

دیگر محصول هیوندای یعنی آوانته هم قادر است تا بعد روشن شدن چراغ بنزین تا ۱۰۳ کیلومتر مسافت را طی کند.

رنو ساندرو و ال ۹۰ هم ۲ محصول شرکت پارس خودرو می توانند پس از روشن شدن چراغ بنزین خود به ترتیب ۱۰۴ و ۱۰۸ کیلومتر مسافت طی کنند.

پژو ۲۰۶ هم دیگر خودرویی که سهم قابل توجهی از ناوگان حمل و نقل شخصی را به خود اختصاص داده می تواند پس از روشن شدن چراغ بنزین تا ۱۰۹ کیلومتر مسافت را طی کند.

خودرو آخر این لیست هم پراید است که این خودرو کم مصرف هم پس از روشن شدن چراغ بنزین قادر است تا ۱۳۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

انتهای پیام \

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی