پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ریختن روغن موتور

انفجار ناگهانی ۴۱ درصدی قیمت روغن موتور از دوشنبه

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران بیان کرد: تغییر قیمت ۴۱ درصدی روغن موتور بعد از تعطیلات و از روز دوشنبهاعمال خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داوود سعادتی‌نژاد در مورد علت کمبود روغن خودرو در بازار اظهار کرد: کمبود روغن خودرو در بازار به علت عدم توزیع مناسب از طرفتولیدکنندگان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۰

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران بیان کرد: تغییر قیمت ۴۱ درصدی روغن موتور بعد از تعطیلات و از روز دوشنبهاعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داوود سعادتی‌نژاد در مورد علت کمبود روغن خودرو در بازار اظهار کرد: کمبود روغن خودرو در بازار به علت عدم توزیع مناسب از طرفتولیدکنندگان است. کارخانه‌ها درخواست افزایش قیمت داشتند که با مخالفت‌هایی که شد؛ سطح عرضه را کاهش دادند.

وی با اعلام خبر افزایش قیمت این محصول گفت: درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت حدود 72 تا 82 درصد بود، به همین علتافزایش قیمت 15 درصدی که پیش از این اعلام شد را نپذیرفتند. با بررسی‌هایی که سازمان حمایت انجام داد با 41 درصد افزایش قیمتموافقت شده و این تغییر قیمت بعد از تعطیلات و از روز دوشنبه اعمال خواهد شد.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک‌، روغن و فیلتر تهران تصریح کرد: با این تغییرات قیمت، تولید افزایش پیدا می‌کند و با افزایش سطحعرضه احتمالا مشکل کمبود روغن خودرو در بازار حل می‌شود. تولید باید برای کارخانه‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد بازار لاستیک گفت: در بازار لاستیک مشکلی وجود ندارد و در بازار فراوان است. قیمت لاستیکبه صورت مصوب است و فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت آن وجود ندارد. حتی برخی کارخانه‌ها زیر قیمت هم در بازار توزیع می‌کنند. وضعیت حاصل از شیوع کرونا و کمتر شدن رفت‌ و آمدها و سفرها کمی رکود هم در بازار لاستیک به وجود آورده است.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی