پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تام ایران خودرو_لوگو

ایران خودرو برای راه اندازی خطوط تولید جدید آماده است.

مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو که کار ساخت و نصب تجهیزات مكانیكی و راه اندازی خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو را انجام می دهد می گوید آماده راه اندازی خطوط تولید جدید برای محصولات جدید ایران خودرو است. مظفر اعوانی بابیان این مطلب گفت: تا کنون دستوری مبنی بر احداث خط تولید جدید […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو که کار ساخت و نصب تجهیزات مكانیكی و راه اندازی خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو را انجام می دهد می گوید آماده راه اندازی خطوط تولید جدید برای محصولات جدید ایران خودرو است.

مظفر اعوانی بابیان این مطلب گفت: تا کنون دستوری مبنی بر احداث خط تولید جدید دریافت نکرده ایم که اگر دریافت کنیم با توجه به شرایطی می توانیم تا دست کم 6 ماه یک خط تولید جدید طراحی و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: چنانچه خودروهای جدید ایران خودرو با پلتفرم های قدیم همخوانی داشته باشد، با تغییرات اندک می توان خطوط تولید را آماده برای ساخت خودروهای جدید ایران خودرو کرد.

اعوانی همچنین عنوان کرد: تمام کارهای مربوط با طراحی، ساخت و اجرای خطوط تولید شرکت ایران خودرو بر عهده “تام” است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت زیر مجموعه ایران خودرو گفت: در مجموع حدود 35 درصد اقدامات و فعالیت های “تام ایران خودرو” مرتبط با صنعت خودروسازی است و در دیگر صنایع مانند ریل سازی، توسعه و ساخت طرح‌های معدنی، نفت و گاز، عمرانی و نیروگا‌هی به عنوان یك پیمانكار اجرایی فعالیت می‌كند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های اصلی تام ایران خودرو، گریزی هم به اقدامات بین المللی شرکت متبوع خویش زد و خاطرنشان کرد: تجهیز و ساخت کارخانه های تولیدی خودرو در دیگر کشورها مانند سنگال، عراق، ونزوئلا و دیگر کشورها از اقدامات صنعتی این شرکت است که خوشبختانه تاکنون مورد رضایت کارفرمایان واقع شده است.

کاهش خواب خودرو در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو آبان 94

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی