پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی هوایی

نخستین مجوز تاکسی هوایی صادر شد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در صفحه شخصی اش در فضای مجازی از صدور نخستین مجوز تاکسی هوایی تحت عنوان تاکسی هوایی البرز توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ مرداد ۱۴۰۰

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در صفحه شخصی اش در فضای مجازی از صدور نخستین مجوز تاکسی هوایی تحت عنوان تاکسی هوایی البرز توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی گفت: یکی از برنامه‌هایی که به صورت جدی در این فرودگاه از یک سال پیش تاکنون در حال پیگیری بوده راه اندازی تاکسی و آمبولانس هوایی بوده که با توجه به ظرفیت‌های پیام مجوز تاکسی هوایی توسط بخش خصوصی از سازمان هواپیمایی کشوری گرفته شده است.

وی بیان کرد: با شروع فعالیت تاکسی هوایی البرز در فرودگاه بین المللی پیام در آینده نزدیک امکان برقراری پرواز و جابه جایی مسافران به تمام فرودگاه‌های کشور به خصوص فرودگاه‌هایی که خدمات دهی پروازی زیادی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد، امکان پذیر خواهد بود.

ثناگو مطلق تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کلی توسعه حمل و نقل هوایی کشور ایجاد بستر مناسب برای این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی بوده که با صدور مجوز فعالیت تاکسی هوایی البرز یک قدم بزرگ برای پیشبرد این هدف برداشته شد.

انتهای پیام |

فرودگاه های تهران در روز تحلیف رئیس جمهوری تعطیل خواهد بود

کرونا اجازه سفر هوایی به کدام کشورهای خارجی را نمی دهد؟

فرود قیمت بلیت هواپیما

افزایش قیمت بلیت هواپیما غیر قانونی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی