پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

موافقت بهارستانی ها با عرضه خودرو در تالار نقره ای

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وارد شدن خودرو در بورس کالا قیمت عرضه و تقاضا خود به خود تنظیم می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در سال های آتی، اظهار کرد: خوشبختانه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وارد شدن خودرو در بورس کالا قیمت عرضه و تقاضا خود به خود تنظیم می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در سال های آتی، اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر بسیاری از مسئولان در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبات در این بازار ایجاد شده و به طور حتم با آموزش و فرهنگ سازی نسبت به توانمندی سهامداران، انتظار می رود شرایط بازار هر چه بیشتر رو به بهبودی حرکت کند.

نماینده مردم فسا افزود: صداقت و ارائه اطلاعات واقعی و درست از جمله ساز و کارهای اصلی برای این حوزه خواهد بود زیرا مردم با اعتماد وارد آن شده و سرمایه های خود را در این بازار سرمایه گذاری می کنند.

او یادآور شد؛ مسئولان این حوزه تخصصی، باید ضمن اطمینان بخشی به سرمایه گذاران، زمینه را برای ارائه اطلاعات شفاف فراهم کرده تا کسی دچار ضرر و زیان ناشی از نبود اطلاعات کافی نشود.

انتهای پیام | منبع: سنا

آیا پای خودرو به بورس کالا باز می شود؟

چرخ خودرو به بورس کالا باز نشد!

واکنش معاون وزیر صمت نسبت به عرضه خودرو در بورس

یک سنگ و چند عاقل | حکایت این روزهای صنعت خودرو

عرضه خودرو در بورس کالا همچنان میان زمین و آسمان!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی