پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی ساختمان

تمامی فرعی ها و معابر منتهی به مجلس از ساعت ۲۴ امشب بسته می شود

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از بسته شدن تمام فرعی‌ها و معابر منتهی به مجلس از ساعت 24 امشب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز پنجشنبه در مجلس شورای اسلامی از بسته شدن تمام […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از بسته شدن تمام فرعی‌ها و معابر منتهی به مجلس از ساعت 24 امشب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز پنجشنبه در مجلس شورای اسلامی از بسته شدن تمام فرعی‌ها و معابر منتهی به مجلس از ساعت 24 امشب خبر داد.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: تمام کوچه ها و خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کاملاً مسدود خواهد شد؛ مسیر جایگزین برای تردد در این محدوده خیابان دماوند و انقلاب خواهد بود.

وی درخصوص سایر محدودیت های روز تحلیف ریاست جمهوری اعلام کرد: از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت و از سمت شمال از تقاطع فخر آباد، همچنین از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق و ازسمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت اعمال خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: به دلیل بسته شدن تمام فرعی های محدوده اعلامی از ساعت 24 امشب از تردد و پارک خودرو در این معابرجدا خودداری کنند.

انتهای پیام | منبع: فارس

تلاش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل در راستای افزایش و رونق تولید است

برنامه برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست

طرح ساماندهی بازار خودرو در ایستگاه بررسی کمیسیون صنایع

هشدار کمیسیون صنایع به سازمان استاندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی