پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با همکاری گروه خودروسازی سایپا می توان پروژه های مشترکی را تعریف کرد که با اجرای آن محصولات جدید و با فناوری بالا وارد بازار داخلی و صادراتی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیر دریادار حسین خانزادی، در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با همکاری گروه خودروسازی سایپا می توان پروژه های مشترکی را تعریف کرد که با اجرای آن محصولات جدید و با فناوری بالا وارد بازار داخلی و صادراتی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر دریادار حسین خانزادی، در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خطوط تولید این گروه خودروسازی با اشاره به اینکه صنعت خودرو نسبت به گذشته تغییرات گسترده و عمیقی داشته است، اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با همت مهندسان داخلی طراحی و تولید خودروهای جدید را محقق کرده و توانسته شعار انقلاب، مبنی بر خودکفایی و استقلال را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: فرآیند توسعه ای که در مجموعه سایپا اتفاق افتاده، بسیار ارزشمند است چرا که جوانان این ممکلت با وجود سخت ترین مشکلات و تحریم ها موفق شدند پیشرفت و تکنولوژی را وارد صنعت خودرو کنند و البته به سمت بومی سازی تکنولوژی در خودروهای تولید داخل بروند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهندسان گروه خودروسازی سایپا شوق و انگیزه بالایی در طراحی خودروهای جدید و به روز دارند، تصریح کرد: ضریب نفوذ فناوری در محصولات سایپا ارتقاء قابل توجهی یافته است که این امر ضمن افزایش سطح استانداردها سبب رشد کیفی خودروها و رضایت مردم از خرید خودروهای داخلی می شود.

وی با بیان اینکه محصولات سایپا می تواند نیاز داخل را تامین کند، گفت: با توجه به نظم حاکم در فرآیند تحقیق و توسعه، پیشرفت های به دست آمده و مدیریت جسور و خلاق می توان به زودی شاهد ورود خودروهای جدید و تمام ایرانی سایپا در بازار باشیم؛ خودروهایی که توان رقابت با خودروهای خارجی را دارد.

خانزادی اظهار کرد: با توجه به توانمندی مهندسی که در مجموعه خودروسازی سایپا وجود دارد می توان با همکاری مشترک به دستاوردهای خوبی در حوزه خودرو و نیروی دریایی دست پیدا کرد، لذا امیدوارم با همکاری های دو سویه بتوان پروژه های توسعه ای را تعریف و عملیاتی کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش توان مهندسی بالای دارد که با هم افزایی با سایپا هر دو بخش می توانند در حوزه توسعه محصول به دستاوردهای خوبی برسند؛ این امر را می توان با فوریت در مباحث “های تک” دنبال کرد.

وی با بیان اینکه سایپا پتانسیل خوبی از نظر فکری و توسعه صنعتی دارد که باید از آن بهره برد، گفت: قابل پیش بینی است که به زودی مجموعه سایپا در تولید خودروهای جدید و به روز به جایگاه خوبی می رسد و می تواند در این بخش جهش داشته باشد.

انتهای پیام |

شاهین از زبان شاهین‌ سوارها

سایپا زودتر از موعد مقرر خودرو تحویل می دهد

هزینه نقل و انتقال سند محصولات سایپا + جدول

تکمیل و تجاری سازی ۲۳ هزار دستگاه از محصولات سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان

تعهدات جاری و آتی سايپا به عدد بی‌سابقه ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو كاهش يافته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی