پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن

کشنده های سیبا موتور به بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع کشور کلید سپاری شد

مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW با حضور مدیر عامل گروه بهمن و نیز مدیر عامل سیبا موتور و اعضای هیات مدیره پرسی ایران گاز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این مراسم بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، حسین خضری مدیر عامل سیبا موتور، محمد حدادی مدیرعامل و چند تن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW با حضور مدیر عامل گروه بهمن و نیز مدیر عامل سیبا موتور و اعضای هیات مدیره پرسی ایران گاز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این مراسم بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، حسین خضری مدیر عامل سیبا موتور، محمد حدادی مدیرعامل و چند تن از اعضای هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز، محمد صادق شرفی مدیر عملیات و گاز رسانی شرکت، حامد عربی مدیر عامل حمل و نقل و نیز جواد پروانه مدیریت حسابرسی حضور داشتند.

بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در این نشست با تاکید بر اینکه تلاش ما در سیبا موتور بر این است که رضایت همه جانبه مشتری را بدست آوریم؛ اظهار داشت: به دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتری هستیم و در بحث خدمات پس از فروش نیز ارائه خدمات با کیفیت در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه گروه بهمن یک بخش خصوصی است و رضایت مشتری برایمان اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: موضوع مشتری مداری در بحث خودروهای تجاری نیز حائز اهمیت است و بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه سیبا موتور نیز در این راستا است.

همچنین محمد حدادی مدیرعامل پرسی ایران گاز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حسین خضری مدیریت عامل سیبا موتور گفت: از اواخر سال ۹۲ با مجموعه سیبا موتور آشنا بودیم و خرید نیز داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه رسالت پرسی ایران گاز رساندن گاز به اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم کشور است، تصریح کرد: سال ها است در موضوع حمل و نقل با مشکل مواجه هستیم، رانندگان ما تنها به کشنده های FAW اطمینان دارند و از این رو کشنده های سیبا موتور مورد توجه مجموعه قرار گرفت.

حدادی همچنین یادآور شد؛ برخی شرکت های تولید کننده کشنده نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند اما سیبا موتور تعهدات خود را اجرایی می کند؛ ضمن اینکه به دنبال نوسازی ناوگان پرسی ایران گاز هستیم و سیبا موتور با توجه به داشتن تمامی استانداردهای مورد نظر ما و نیز کیفیت خوب محصولات تولیدی اش نقشی مهم در این نوسازی ایفا خواهد کرد.

گفتنی است شرکت سیبا موتور با برخورداری از پرسنـل متخصص، تولیـد کشنده هـای تک و جفت محـور، شاسی کامیون و کامیونت را بر عهـده دارد. این شرکت با در اختیار داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سراسرکشور اقدام به ارائه خدمـات فروش و پس از فـروش محصولات کرده است و در سال 99 به مقام نخست خدمات فروش در بین خـودروهای تجاری دست یافت. از برنامه های آینده سیبا موتور می توان به افزایش تنوع سبد محصولات اشاره کرد.

سیبا موتور

انتهای پیام

دومین مرحله فروش فیدلیتی به اتمام رسید

فروش مرحله دوم فیدلیتی بهمن موتور در دوازدهم مرداد ماه

تخصیص رتبه A بلندمدت و A۱ کوتاه‌مدت به گروه بهمن

اعطای رتبه اعتباری A به گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی