پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف

حین رانندگی به جلو نگاه کنید! / بیشترین عامل تصادفات در تهران چیست؟

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ بیشتر تصادفات در تهران به علت عدم توجه به جلو است زمانی که عابران از عرض بزرگراه یا خیابان رد می‌شوند و از پل عابر استفاده نمی‌کنند و راننده‌ها به دلیل عدم توجه منجر به تصادف می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی همه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ بیشتر تصادفات در تهران به علت عدم توجه به جلو است زمانی که عابران از عرض بزرگراه یا خیابان رد می‌شوند و از پل عابر استفاده نمی‌کنند و راننده‌ها به دلیل عدم توجه منجر به تصادف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ اظهار کرد: بیشتر تصادفات در تهران به علت عدم توجه به جلو است زمانی که عابران از عرض بزرگراه یا خیابان رد می‌شوند و از پل عابر استفاده نمی‌کنند و راننده‌ها به دلیل عدم توجه منجر به تصادف می‌شوند.

وی افزود: تولید محتوای آموزشی پلیس راهور با توجه به شناسای جوامع هدف و تصادفات که متاسفانه بیشتر عابرین و راکبین موتورسیکلت هستند، صورت می پذیرد همچنین کارهای مینیمال و انیمیشن های مفهومی و ساده نیز در دستور کار و تولیدات تیم تولید و هنری پلیس قرار دارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهور تهران تصریح کرد: با ایجاد پویش هایی نظیر تنها ماسک کافی نیست و تصادف یک انتخاب است نه یک اتفاق سعی در برقراری ارتباط با کاربران ترافیکی داشته است و امیدواریم با اقدامات فرهنگی نظیر موارد یادشده شاهد کاهش تخلفات و تصادفات در شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تلفن همراه، متهم شماره یک تصادفات | همراهی نامطمئن برای رانندگان!

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

تصادفات جاده ای چطور کاهش می یابد؟

تهران، هر یک دقیقه یک تصادف! | پایتخت هر ۱۵ دقیقه شاهد یک تصادف جرحی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی