پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعویض پلاک خودرو

احراز هویت و محل سکونت در سامانه 120 و پلیس من

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا بیان کرد: اخذ برگه احراز محل سکونت و هویت از طریق سامانه پلیس راهور 120 و نرم افزار “پلیس من” انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، در خصوص مشکلات اخیر برای احراز سکونت و هویت که بایستی مراجعه کنندگان همانند دیگر […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا بیان کرد: اخذ برگه احراز محل سکونت و هویت از طریق سامانه پلیس راهور 120 و نرم افزار “پلیس من” انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، در خصوص مشکلات اخیر برای احراز سکونت و هویت که بایستی مراجعه کنندگان همانند دیگر متقاضیان تعویض پلاک معطل می‌ماندند، گفت: اخذ برگه احراز محل سکونت و هویت از طریق سامانه پلیس راهور 120 و نرم افزار “پلیس من” انجام می‌شود، زیرا این موضوع دو مقوله بسیار مهم است که اگر فردی تخلفات رانندگی داشته باشد بتوانیم دسترسی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در ضمن مدارک خودرو نیز بعد از این نقل و انتقال به محل سکونت ارسال شود که این موضوع نیز بسیار مهم است.

سرهنگ رمضانی افزود: گرچه در حال حاضر دچار مشکلاتی از سوی نمایندگی‌ها هستیم که همکاری لازم را در این زمینه انجام نمی‌ دهند و احراز سکونت و هویت را منوط بر مراجعه به تعویض پلاک و اخذ آن می‌دانند که این موضوع را نیز به تولید کنندگان و نمایندگی‌ها اعلام کرده ایم که به زودی این موضوع برطرف خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد: بیش از 96 تا 97 درصد از مردم در خصوص احراز هویت و سکونت مشکلی ندارند، اما دو سه درصد باقیمانده نیز با راه اندازی این سامانه و نرم افزار برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک از شنبه

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل است

برگ سبز خودرو، سند رسمی است یا خیر؟

بالاخره برای خرید و فروش خودرو به دفاتر رسمی برویم یا نه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمود | 03/07/1400 در 19:16

    وقتی من خودرو ثبت نام کردم مشخص است که از چه استان و شهری هستم طبق شناسنامه و کارت ملی بقیه مراحل دیگه الافی است

  • شهربانو امیری | 22/12/1400 در 20:29

    کاری مطمعن هست

کیوسک مطبوعاتی