پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رویداد پبل بیچ 2021

رویداد معتبر پبل بیچ 70 ساله شد! + معرفی برنده جایزه بهترین خودرو پبل بیچ 2021

رویداد باپرستیژ و بسیار معتبر کانکورس دلگاس پبل بیچ امسال در یکشنبه آخر هفته خودرویی مونتری و در ساحل گلف لینکس کالیفرنیا 70 سالگی خود را جشن گرفت. مطابق رسم هر سال، داوران بهترین خودرو به نمایش درآمده در این رویداد را انتخاب کردند و به آن جایزه دادند. گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

رویداد باپرستیژ و بسیار معتبر کانکورس دلگاس پبل بیچ امسال در یکشنبه آخر هفته خودرویی مونتری و در ساحل گلف لینکس کالیفرنیا 70 سالگی خود را جشن گرفت. مطابق رسم هر سال، داوران بهترین خودرو به نمایش درآمده در این رویداد را انتخاب کردند و به آن جایزه دادند.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

یکی از معروف ترین و پرمخاطب ترین رویدادهای خودرویی جهان، هفته اتومبیل مونتری است. هفته ای در اواسط ماه آگوست که طی آن چندین رویداد مرتبط با خودرو در داخل و حومه شهر مونتری کالیفرنیا برگزار می شود. جشنواره یک روزه پبل بیچ هم یکی از رویدادهای هفته خودرویی مونتری بوده که به عنوان آخرین رویداد هفته، در یکشنبه آخر برگزار می شود.

رویداد پبل بیچ 2021

نمایش بوگاتی بولاید در غرفه بوگاتی در هفته اتومبیل مونتری

این جشنواره همه ساله در ساحل Golf Links در پبل بیچ کالیفرنیا میزبان خاص ترین، نفیس ترین و نایاب ترین خودروهای جهان است. کانکورس دلگانس پبل بیچ را به عنوان یکی از معتبرترین و باپرستیژترین رخدادهای خودرویی جهان در نظر می گیرند. هر سال میلیاردرها، کلکسیونرها و افراد مهم فراوانی از سراسر جهان برای شرکت در این جشنواره به آمریکای شمالی و ایالت کالیفرنیا می آیند.

رویداد پبل بیچ 2021

سال گذشته قرار بود رویداد پبل بیچ 70 سالگی خود را جشن بگیرد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تعطیلی مهمترین نمایشگاه ها و رویدادهای خودرویی جهان، پبل بیچ هم در سال 2020 سوت و کور ماند. اما امسال در 15 آگوست درهای این جشنواره پر زرق و برق به روی مخاطبان باز شد و پبل بیچ 70 سالگی خود را با یک سال تاخیر جشن گرفت! امسال هم خاص ترین خودروهای مدرن و کلاسیک جهان در این جشنواره دور هم جمع شدند و جایزه بهترین نمایش سالانه هم به یکی از شرکت کنندگان هدیه داده شد.

جالب است بدانید رویداد خودرویی پبل بیچ ذاتا یک جشنواره خیریه بوده که درآمد حاصل از آن صرف امور خیر و انسان دوستانه می شود. برای اولین بار در سال 2015 تیم پنین سولا کلاسیک تصمیم گرفت از جمع خودروهای برتر بهترین خودرو را انتخاب کند. این برنده با رای هیات داوران متشکل از پیشکسوتان نامی صنعت خودرو و با توجه به ویژگی هایی نظیر اصالت، کیفیت، کارآمدی و تاریخچه هر خودرو داده می شود.

رویداد پبل بیچ 2021

امسال هم شاهد حضور فوق العاده ترین خودروهای کلاسیک و خودروهای کمتر دیده شده در این رویداد مهم بودیم. اما در نهایت این مرسدس بنز 540K اتوبان موریر مدل 1938 از کلکسیون ((کلر)) در کالیفرنیا بود که توانست جایزه بهترین خودرو پبل بیچ را به خانه ببرد. تنها 2 دستگاه از این خودرو در جهان موجود بوده که اتفاقا یکی از آن ها در ایران و در موزه خودروهای کلاسیک است! اما نسخه مورد بحث با توجه به شرایط فنی و ظاهری بی نظیر توانست در این رویداد برنده جایزه بهترین خودرو شود.

رویداد پبل بیچ 2021

این مرسدس بنز پر آوازه در نمایشگاه برلین 1938 به مناسبت گشایش اتوبان های مشهور آلمان معرفی شد. این خودرو ظاهری بسیار زیبا و خاصی داشته و در طراحی آن از خودروهای ((سیلور ارو گران پری)) در دهه 30 میلادی الهام گرفته شده است.

نوشته: میلاد میرعابدینی

سوگلی فراری!/ معرفی فراری 250GTO هایی که با قیمت نجومی فروخته شدند

نگینی در دل کاخ/ گزارشی از موزه خودروهای تاریخی مجموعه سعد آباد

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در برج میلاد افتتاح شد

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

سوار بر بال خاطرات/ مروری بر خودروهای خاطره انگیز ایران در دهه 50 شمسی

بررسی جیپ چروکی چیف 1978 / همه فن حریف

ایستاده با وقار/ نگاهی به کادیلاک ایران، لوکس‌ترین خودرو مونتاژ شده در تاریخ صنعت خودرو کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی