پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

صنعت خودرو کشور ظرفیت افتخار آفرینی دارد

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم اشاره کرد: عده ای بر این باورند که باید صنعت خودرو کشور کنار گذاشته شود اما برعکس معتقدم صنعت خودروسازی دارای ظرفیتی است که می تواند به افتخار ملی تبدیل شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم اشاره کرد: عده ای بر این باورند که باید صنعت خودرو کشور کنار گذاشته شود اما برعکس معتقدم صنعت خودروسازی دارای ظرفیتی است که می تواند به افتخار ملی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صنعت خودرو، زیان انباشته، کیفیت پایین تولیدات و قیمت را سه چالش اساسی این صنعت پیشران بیان کرد و گفت: این مشکلات به آن معنی نیست که این صنعت را کنار بگذاریم.

وی افزود: عده ای می گویند که اگر این صنعت را کنار گذاشته و به واردات خودرو اقدام کنیم به نفع ما است، اما برعکس معتقدم صنعت خودروسازی دارای ظرفیتی است که می تواند به افتخار ملی تبدیل شود.

فاطمی امین متذکر شد: در همین راستا یک برنامه 2 ساله برای صنعت خودرو تدوین شده که اجرایی شدن آن، تحول جدی در این صنعت به دنبال خواهد داشت و اوج آن سال 1404 خواهد بود.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد: باید هم زمان به تقویت رقابت، اصلاح ساز و کارهای مدیریتی و اقتصادی و افزایش تولید در خودروسازی بپرداریم تا در این صنعت به توفیق برسیم.

انتهای پیام/

آیا با 206 هم باید خداحافظی کنیم؟ / خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند از خط خارج می شوند

زیان انباشته خودروسازان نتیجه کدام تصمیم گیری اشتباه است؟

انتظارات خودرویی بهارستانی ها از وزیر صنعت آینده

مقیمی: استحکام و ایمنی تارا نشانگر احترم ایران خودرو به مشتریان است

فروش خوب فیدلیتی در عربستان با قیمت 24500 دلار

رنو اصلا از ایران نرفته است/ خودروساز فرانسوی امیدوار به از سرگیری فعالیت ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی