پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایت ایران خودرو

طرح فروش اقساطی نداریم

به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌ خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام، برعهده فرد متقاضی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

به دنبال انتشار اطلاعیه و اخبار فروش اقساطی محصولات ایران‌ خودرو در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این خودروساز ضمن تکذیب ادعای مطرح شده، تاکیدکرده مسوولیت تبعات احتمالی این اقدام، برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در روزهای اخیر برخی اخبار و اطلاعیه هایی مبنی بر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بدون نیاز به ضامن، با بازپرداخت چهار تا 36 ماهه و تحویل آنی، در حال بازنشر در برخی رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی است.

در اطلاعیه منتشر شده توسط ایران‌خودرو، تاکید شده که سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت، تنها مرجع ثبت نام مشتریان است و هر گونه ادعایی مبنی بر فروش محصولات خارج از این سایت و جز سه روش فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید برخلاف رویه معمول این شرکت است و تبعات احتمالی ناشی از این اقدام برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای آگاه سازی مشتریان خود، اعلام کرده هرگونه فروش خودرو از طریق سایت‌ها و شرکت‌های مدعی فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو، ارتباطی با این شرکت نداشته و از متقاضیان درخواست کرده تا اخبار و بخش‌نامه‌های فروش محصولات را از طریق مبادی رسمی از جمله پایگاه اطلاع رسانی ایکوپرس به نشانی ikcopress.ikco.ir و سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir کسب کنند.

انتهای پیام/

خصوصی سازی خودروسازان راهکار حل مشکلات صنعت خودرو

اجرای طرح جامع صیانت از خودروهای ۵ ستاره کیفی در ایران خودرو

تولید تمامی محصولات ایران‌ خودرو طبق برنامه ادامه دارد

این سدان های پرطرفدار/ تندر 90 بخریم یا پژو 206 صندوق دار؟

زیان انباشته خودروسازان نتیجه کدام تصمیم گیری اشتباه است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی