پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واکسیناسیون سایپا (4)

استفاده از ظرفيت بسيج براي انجام واكسيناسيون صنعت خودرو و قطعه سازی / سايپا دلسوزانه و جهادي براي واكسيناسيون صنعت خودروسازي اقدام كرد

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) گفت: گروه خودروسازي سايپا دلسوزانه و جهادي براي واكسيناسيون صنعت خودروسازي اقدام كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سرتیپ پاسدار سید محمود حسینی در مراسم آغاز واكسيناسيون كاركنان شركت هاي قطعه سازي، اظهارداشت: بيش از 20 ماه است كه كشور درگير ويروس منحوس كرونا شده است و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ شهریور ۱۴۰۰

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) گفت: گروه خودروسازي سايپا دلسوزانه و جهادي براي واكسيناسيون صنعت خودروسازي اقدام كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سرتیپ پاسدار سید محمود حسینی در مراسم آغاز واكسيناسيون كاركنان شركت هاي قطعه سازي، اظهارداشت: بيش از 20 ماه است كه كشور درگير ويروس منحوس كرونا شده است و خيلي از خانواده ها داغدار شدند لذا در قالب طرح شهيد سپهبد سليماني گروه بسيج در چهار حوزه مراقبت، نظارت، حمايت و واكسيناسيون اقدامات كمكي خود به شبكه بهداشت كشور را آغاز كرد.

وي ادامه داد: بر اساس طرح شهيد سليماني، شاغلان ایران خودرو، سایپا و کارخانجات غرب تهران که تحت پوشش سپاه محمد رسول الله (ص) قرار دارند واکسینه می‌شوند و در گام بعدی هم خانواده این عزیزان واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) اظهارداشت: گروه خودروسازي سايپا با هماهنگي مطلوب، دلسوزانه و جهادي براي واكسيناسيون صنعت خودروسازي و قطعه سازي اقدام كرد، لذا اميدواريم اين روند براي ماه هاي آتي ادامه پيدا كند تا تمام فعالان اين حوزه دوز اول و دوم واكسن كرونا را دريافت كنند.

سردار حسینی خاطرنشان كرد: درخصوص واکسیناسیون با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت هدفمند همكاري مي كنيم تا هم در سطح محلات و مناطق مختلف تهران و هم در سطح اقشار، واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

وي گفت: در شرایط فعلي که واردات واكسن افزايش پيدا كرده و تعداد افراد مشمول بيشتر شده است، نیاز به افزایش مراکز و شیفت‌های واکسیناسیون داریم تا حوزه‌های خدمات دهی در امر واکسیناسیون بیشتر شود.

سردار حسینی افزود: امیدوارم با اقدامات پیش‌رو و کار جهادی که دوستان انجام داده‌اند نتایج خوبی را در مقابله با ویروس کرونا شاهد باشیم.

گفتني است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد؛ بر اين اساس از دو هفته پيش طرح واكسیناسیون فعالان صنعت خودروسازي آغاز شد.

انتهای پیام

با پیگیری سایپا 300 هزار کارگر قطعه ساز واكسن كرونا دريافت مي كنند / همكاري خودروسازان و قطعه سازان در طرح ملي واكسيناسيون

ایران خودرو و سایپا را به صاحبان اصلی خود واگذار کنید

آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی کشور با هماهنگی سایپا از امروز

خصوصی سازی خودروسازان راهکار حل مشکلات صنعت خودرو

تحقق 106 درصدی برنامه تولید سایپا در سال99

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی