پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

باید تا سال 1404 به تولید 3 میلیون دستگاه خودرو برسیم

به گفته وزیر صمت، مجبوریم تا سال 1404 به تولید 3 میلیون دستگاه خودرو برسیم چون صنعت خودرو در صورت تولید کم ، به صرفه نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمی امین وزیر صمت در خصوص صنعت خودرو گفت: برآورد کردیم امسال حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شود. برنامه سال […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۰

به گفته وزیر صمت، مجبوریم تا سال 1404 به تولید 3 میلیون دستگاه خودرو برسیم چون صنعت خودرو در صورت تولید کم ، به صرفه نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمی امین وزیر صمت در خصوص صنعت خودرو گفت: برآورد کردیم امسال حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شود. برنامه سال آینده ما یک میلیون و 600 هزار دستگاه است و تا سال 1404 به 3 میلیون دستگاه می رسد.سالی 2 پلتفرم جدید به خودروهای داخلی اضافه می‌شود.

او ادامه داد: اگر پیشران های تولید را به خوبی شناسایی کنیم و آن ها را به حرکت درآوریم اشتغال قابل توجه ای خواهیم داشت.

فاطمی امین گفت: مجبوریم تا سال 1404 به تولید 3 میلیون دستگاه خودرو برسیم چون صنعت خودرو در صورت تولید کم ، به صرفه نیست. اگر بخواهیم قیمت و کیفیت در صنعت خودرو به حد قابل قبول برسد باید افزایش مقیاس تولید، رقابتی کردن بازار و اصلاح ساختار مدیریتی در این بخش انجام شود.

وزیر صمت در بخشی از برنامه تصریح کرد: تا سه سال آینده صنعت خودروی کشور به افتخار ملی تبدیل می شود چون ظرفیت آن وجود دارد و به لحاظ فنی چیزی کم نداریم فقط باید اصلاح ساختار مدیریتی شکل بگیرد که زمان بر نیست.

فاطمی امین تاکید کرد: برنامه هایی که در حوزه صنعت و تولید تعیین کرده ایم با فرض ادامه دار بودن تحریم هاست هرچند به دنبال رفع تحریم هستیم اما ما منتظر نمی مانیم و برنامه ریزی خود را داریم.

انتهای پیام/

تراشه سازها قصد افزایش قیمت دارند / چالش تازه قطعه سازان صنعت خودرو

ساز افزایش قیمت دوباره کوک شد! / چه کسی ترمز افزایش قیمت را می کشد؟

در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر شاهد گشایش و رفع موانع صنعت و تولید خواهیم بود

افزایش احتمالی قیمت خودرو در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی