پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی

مدیر عامل بهمن موتور از شتاب در تولید خودروهای جدید خبر داد

شرکت بهمن موتور که در اسفند سال گذشته خودرو دیگنیتی و از ابتدای امسال هم محصول فیدلیتی را به به بازار عرضه کرده و این دو خودرو با توجه به مشخصات فنی و سطح کیفی و ایمنی محصولات و همچنین قیمت مناسب آن با اقبال مواجه شده است، از شتاب در تولید این دو خودرو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

شرکت بهمن موتور که در اسفند سال گذشته خودرو دیگنیتی و از ابتدای امسال هم محصول فیدلیتی را به به بازار عرضه کرده و این دو خودرو با توجه به مشخصات فنی و سطح کیفی و ایمنی محصولات و همچنین قیمت مناسب آن با اقبال مواجه شده است، از شتاب در تولید این دو خودرو موفق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد ضرابیان مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این رابطه گفت: بر اساس سیاست گذاری شرکت بهمن موتور ایجاد تعهد بر اساس توان تامین و تولید صورت می گیرد و سعی در ارائه محصولات با کیفیت هستیم. بهمن موتور جزء معدود شرکت های خودرو ساز داخلی است که هیچگونه تعهد معوق حتی از سنوات قبلی که ناشی از تحریم ها است ندارد و اصل رضایت مشتریان از فرآیند فروش در بهمن موتور جزء اساسی ترین فعالیت ها است.

مهندس ضرابیان ضمن اشاره به مشکلات فراوان در حمل و نقل بین المللی طی چند ماه اخیر و کمبود کانتینر در سطح بین الملل و خطوط کشتیرانی جهت حمل به بنادر ایران و نیز افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی (به عنوان مثال کانتینر 40 فوت HQ که می تواند قطعات برای تولید 2.2 دستگاه خودرو را در خود جای می دهد از 2800 دلار در سال گذشته به 8500 دلار افزایش یافته است)، اظهار کرد: این شرکت اقدامات لازم در جهت حمل قطعات برای تولیدات سفارش گذاری شده را به عمل آورده تا برنامه های تولید سال جاری را محقق نماید. همچنین به دلیل مواجه با موج جدید کرونا در کشور از مرداد ماه و حفظ سلامت پرسنل و به جهت همراهی با تصمیمات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری تهران طی هفته آخر مرداد ماه، شرکت برنامه افزایش تولید در شهریور ماه را در دستور کار قرار داده است.

ضرابیان در آخر ضمن تاکید به اینکه برنامه و زمان فروش محصولات و اعلام رسمی قیمت تنها از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی شرکت بهمن موتور به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید، گفت: تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم سه محصول جدید در بهمن موتور نیز به محصولات اضافه شود و به تولید انبوه برسد.

انتهای پیام/

قیمت و نحوه فروش خودروها فقط از سایت بهمن موتور پیگیری نمایید

اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن

تیگو 7 موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد

ورشکستگی کارخانه ها و گرانی بی سابقه با بخشنامه جدید گمرک

مدیریت کارآمد در کروز و بهمن قابل تقدیر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی