پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان

لوازم یدکی لیفان و چانگان

لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که در سال 1992 تاسیس شده است. این شرکت انواع خودرو سواری، موتور سیکلت و خودروی تجاری را تولید می کند. این برند محصولات خود را از سال 1394 وارد بازار ایران کرده است. خودروهایی مانند X60, X80, 860, 620 در داخل ایران موجود هستند. به دنبال افزایش ماشین‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که در سال 1992 تاسیس شده است. این شرکت انواع خودرو سواری، موتور سیکلت و خودروی تجاری را تولید می کند. این برند محصولات خود را از سال 1394 وارد بازار ایران کرده است. خودروهایی مانند X60, X80, 860, 620 در داخل ایران موجود هستند. به دنبال افزایش ماشین‌های این برند در کشور ما، خرید لوازم یدکی لیفان نیز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که در سال 1992 تاسیس شده است. این شرکت انواع خودرو سواری، موتور سیکلت و خودروی تجاری را تولید می کند. این برند محصولات خود را از سال 1394 وارد بازار ایران کرده است. خودروهایی مانند X60, X80, 860, 620 در داخل ایران موجود هستند. به دنبال افزایش ماشین‌های این برند در کشور ما، خرید لوازم یدکی لیفان نیز افزایش یافت.

لوازم یدکی لیفان 620

لیفان 620 جزو اولین خودروهایی است که به بازار ایران وارد شد. این خودرو از سال 2009 تا 2014 تولید و عرضه شد. موتور اصلی آن 1.6 لیتری بود که بعدها موتور آن توسط شرکت کرمان موتور تقویت شد و موتور 1.8 لیتری روی آن قرار گرفت. لوازم یدکی این مدل برای سال‌های زیادی است که وارد ایران می شود. لوازم یدکی این ماشین شامل موتور و لوازم موتور مانند سوپاپ و تسمه، لوازم جلوبندی، لوازم بدنه مانند آینه های بغل، لوازم گیربکس، قطعات داخلی و… می باشد.

لوازم یدکی لیفان 820

لیفان 820 یکی از خودروهای لوکس این شرکت به حساب می آید. این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی خود، پیشرفت‌های خوبی داشته و از قدرت موتوری بیشتری بهره‌مند است. لیفان تولید این خودرو را از سال 2015 شروع کرده است. این خودرو همانند دیگر خودروهای لیفان، توسط کرمان موتور مونتاژ و به بازار ایران عرضه شده است. در 1395 اولین مدل از این خودروها عرضه شد و مورد توجه افراد قرار گرفت. به دلیل استقبال از این مدل خودرو، لوازم یدکی آن نیز در بازار رواج یافت و مشکلی از نظر تامین لوازم یدکی لیفان 820 نخواهید داشت. لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات موتوری، جلوبندی مانند سپر، قطعات الکترونیکی، لوازم بدنه، چراغ‌های عقب یا جلو و قطعات داخلی ماشین می شود.

لوازم یدکی لیفان X50

این خودرو از نوع خودروهای هاچبک بوده که با افزایش ارتفاع، خود را در کراس اوورها قرار داده است. یک خودرو که مناسب خانواده‌های کم جمعیت می باشد و در فضای شهری نیاز شما را از یک خودرو برطرف می-کند. لیفان سعی کرده تا یک ظاهر مدرن به این مدل بدهد. در این خودرو از یک موتور 4 سیلندری با حجم 1.5 لیتری استفاده شده است و جعبه دنده اتوماتیک با گیربکس 5 سرعته در آن تعبیه شده است. لوازم یدکی این مدل از خودرو لیفان را می توانید به راحتی در فروشگاه‌های لوازم یدکی پیدا و خریداری نمایید. لوازم یدکی آن شامل لوازم موتوری، الکترونیکی، بدنه و… است.

چانگان

چانگان یکی دیگر از شرکت‌های خودروسازی چینی است. از دستاوردهای این شرکت این است که محصولات خود را در آمریکا نیر به فروش می رساند. این خودرو در سال 1394 وارد بازار ایران شد و پس از گذشت مدتی، مورد توجه شرکت خودروسازی سایپا قرار گرفت و توسط آن مونتاژ شد. پس از مونتاژ آن، قیمت خودروهای این شرکت در ایران با کاهش قیمت مواجه شد. بعد از رواج خودروهای این برند در کشور ما، خرید لوازم یدکی چانگان به دغدغه اصلی خریداران تبدیل شد. امروزه دسترسی به لوازم یدکی چانگان دشوار نبوده و به راحتی می توان آن‌ها را در فروشگاه‌های معتبر پیدا کرد. توجه داشته باشید که به علت گران بودن قطعات خودروهای وارداتی، قطعات تقلبی با قیمت کمتر در بازار وجود دارند. استفاده از این قطعات مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، پس بهتر است از آن صرف نظر کنید.

لوازم یدکی چانگان CS35

این خودرو جزو خودروهای شاسی بلند به حساب می آید و دیفرانسیل جلو می باشد. در طراحی این خودرو، چانگان از طراحان ایتالیایی کمک گرفته است تا طراحی منحصر به فردی داشته باشد. در قسمت جلویی این خودرو از چراغ‌های کشیده استفاده شده و تا سمت گلگیرها ادامه دارند.

موتور این خودرو 113 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن 150 نیوتن بر متر است. برای آن گیربکس خودکار و دستی 5 حالته بر روی آن تعبیه شده است و مصرف سوخت CS35 نیز 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. چانگان یک خلاقیت به کار برده و از فناوری BLUECORE استفاده کرده است. این فناوری به شما کمک می کند تا در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و همچنین گازهای آلاینده تولید شده را تا 40 درصد کاهش دهید. چانگان در خودرو CS35 از فرمان برقی استفاده کرده که این مدل از فرمان‌ها از نیروی موتور استفاده نمی کنند، به همین دلیل بسیار نرم‌تر هستند. از دیگر امکانات این خودرو می توان به آینه‌های تاشو، سیستم ضد سرقت، ترمز ABS، صندلی برقی، کروز کنترل اشاره کرد.

لوازم یدکی این خودرو که شامل انواع قطعات بدنه، قطعات موتور، لوازم الکترونیکی می باشد را در فروشگاه‌های مثل تری اس به صورت حضوری یا اینترنتی می‌توانید خریداری نمایید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محسن حبیبی | 13/04/1402 در 15:04

    من به شخصه چندین بار از فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم یدکی خرید کردم و راضی بودم
    به نظرم بهترین فروشگاه های اینترنتی که در حال حاظر در ایران هستن فروشگاه لوازم یدکی یدکیار و فروشگاه لوازم یدکی ویراژ و فروشگاه ماشین نو هستش این سه تا رو واقعا پیشنهاد میدم ازشون چند باری خرید داشتم خوب بودن ولی ی مقدار جنس دیر به دستم رسید.

کیوسک مطبوعاتی