پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماکت آستون مارتین (1)

خودرو مامور 007 به دنیای اسباب بازی ها اعزام شد!

با نزدیک شدن به زمان پخش جدیدترین سری از فیلم‌های جیمز باند با نام No Time To Die، استون‌مارتین با همکاری شرکت اسباب‌بازی Corgi یک ماکت سایز واقعی از DB5 مدل 1965 آماده کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو استون‌مارتین و جیمز‌ باند، پیوندی ناگسستنی با یکدیگر دارند و کنار هم می‌درخشند. حال […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به زمان پخش جدیدترین سری از فیلم‌های جیمز باند با نام No Time To Die، استون‌مارتین با همکاری شرکت اسباب‌بازی Corgi یک ماکت سایز واقعی از DB5 مدل 1965 آماده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

استون‌مارتین و جیمز‌ باند، پیوندی ناگسستنی با یکدیگر دارند و کنار هم می‌درخشند. حال با نزدیک شدن به زمان پخش جدیدترین سری از فیلم‌های جیمز باند با نام No Time To Die، استون‌مارتین با همکاری شرکت اسباب‌بازی Corgi یک ماکت سایز واقعی از DB5 مدل 1965 آماده کرده است تا در نیروگاه Battersea در لندن به نمایش در آید.

ماکت آستون مارتین (4)

هماهنگ‌کننده جلوه‌های ویژه جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی Chris Corbould، در این پروژه مشارکت کرد تا از شباهت خودروها اطمینان حاصل شود.

مدل DB5 یکی از چهار استون‌مارتینی است که باند از آن در فیلم No Time To Die استفاده می‌کند. همچنین یک V8، یک DBS مدرن و یک Valhalla را نیز می‌راند. طبق عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده، DB5 با اسلحه‌های کوچکی در پس چراغ‌های جلو، کامل شده است.

ماکت آستون مارتین (2)

علاوه‌براین ماکت، استون‌مارتین قرار است 25 نمونه واقعی از DB5 حاضر در فیلم گلدفینگر را تولید کند، که تمامی آن‌ها با رنگ نقره‌ای Birch پوشیده شده‌اند.

فیلم جدید جیمز باند ابتدا قرار بود در آوریل 2020 منتشر شود؛ اما شیوع ویروس کرونا سبب شد که اولین نمایش آن تا نوامبر 2020 به تعویق افتاده شود؛ پس از آن نیز به آوریل 2021 موکول شد و اکنون در تاریخ 30 سپتامبر در انگستان و 8 اکتبر در آمریکا، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

سریعترین چهارچرخ های دنیا

گذشته در دل آینده/ آشنایی با خودرویی یادآور اتومبیل های دهه 50 میلادی است

اسباب بازی گران تر از مرسدس بنز!

بهترین خودرو شاسی بلند 2020 کدام است؟

عنوان سریعترین خودرو از آن کدام خودروساز است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی