پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما_ایرباس_airbus

برخی از خطوط هوایی بهای سوخت را پرداخت نمی کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بعضی از ایرلاین‌ها به تعهدات و توافق قبلی خود با شرکت ملی پخش متعهد بوده و بهای سوخت را بر اساس توافقات قبلی پرداخت می‌کنند، اما بعضی از آنها این توافقات را رعایت نمی‌کنند. ناصر سجادی اظهار داشت: بعضی از ایرلاین‌ها به تعهدات و توافقات قبلی خود با […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بعضی از ایرلاین‌ها به تعهدات و توافق قبلی خود با شرکت ملی پخش متعهد بوده و بهای سوخت را بر اساس توافقات قبلی پرداخت می‌کنند، اما بعضی از آنها این توافقات را رعایت نمی‌کنند.

ناصر سجادی اظهار داشت: بعضی از ایرلاین‌ها به تعهدات و توافقات قبلی خود با شرکت ملی پخش متعهد بوده و بهای سوخت را بر اساس توافقات قبلی پرداخت می‌کنند، اما بعضی از آنها این توافقات را رعایت نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: ما به جز مطالبات کلان قبلی، مطالباتی هم از محل فعلی بهای سوخت از شرکت‌های هواپیمایی داریم که بعضی از آنها این پول را به تدریج پرداخت می‌کنند، اما بعضی از آنها این کار را نمی‌کنند.

به گزارش فارس، سوخت هواپیما صبح امروز به دلیل تسویه نشدن بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت ملی پخش، با تأخیر در اختیار شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه امام خمینی قرار گرفت که باعث تأخیر در پرواز هواپیماها به مقصد کشورهای خارجی شد.

این گزارش حاکی است شرکت‌های هواپیمایی 900 میلیارد تومان بدهی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دارند که البته درباره میزان این بدهی و دلیل ایجاد آن اختلاف نظرهای جدی بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد.

بر این اساس پیش از این شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با شرکت‌های هواپیمایی توافق کرد که این شرکت‌ها بهای سوخت روزانه خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و بدهی معوق خود را به صورت چک و در قالب اقساط بپردازند که به گفته سجادی بعضی از این شرکت‌ها به توافق قبلی پایبند نبودند.

منبع: فارس

داعش مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه را برعهده گرفت

آزاد سازی قیمت بلیط سبب گرانی آن نمی شود.

برچسب‌ها : خطوط هواییسوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی