پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت تردد شبانه

منع تردد شبانه لغو شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دکتر علیرضا رئیسی، گفت: هر محدودیتی که ایجاد می‌شود برای حفظ سلامتی مردم است و اگر منع تردد شبانه ایجاد شده بود برای این بود که دورهمی‌ها و به دنبال […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دکتر علیرضا رئیسی، گفت: هر محدودیتی که ایجاد می‌شود برای حفظ سلامتی مردم است و اگر منع تردد شبانه ایجاد شده بود برای این بود که دورهمی‌ها و به دنبال آن انتشار بیماری صورت نگیرد. الان با توجه به بحث مهم واکسیناسیون و سرعت آن و راه اندازی مراکز شبانه روزی، ممنوعیت تردد برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم ممنوعیت به معنای آزاد شدن مهمانی‌ها و شب نشینی نیست، اظهار کرد: ممنوعیت شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، برداشتیم ولی خواهش می‌کنم مردم شب‌ها در خیابان بیرون نروند و تنها برای تزریق واکسن بیرون بروند.

او ادامه داد: فکر نکنیم با تزریق واکسن کاملا ایمن شده‌ایم و می‌توانیم ماسک نزنیم و مهمانی برویم.

رئیسی تاکید کرد: خواهش میکنم افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه نکردند بویژه افراد بالای ۶۵ سال حتما مراجعه کنند. ۱۲ درصد افراد بالای ۶۵ سال واکسن نزدند و ۷۴ درصد مرگ و میر فعلی کرونا در افراد ۶۵ سال به بالا برای همین ۱۲ درصد است که واکسن نزدند.

وی گفت: حتی همکاران ما آمادگی دارند برای کسانی که معلولیت دارند و یا نمی‌توانند از منزل خارج شوند، مراجعه کنند و واکسن آنها را تزریق کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی