پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

کسب بالاترین امتیاز طی ۱۲ سال گذشته توسط ایساکو میان رقبای دیگر

معاون خدمات پس از فروش ایساکو بیان کرد: مجموع فرآیند های مختلفی که در حوزه های فنی و افزایش رضایت مشتریان در ایساکو انجام شده است، باعث شده ایساکو بالاترین امتیاز را در ارزیابی شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش کسب کند. برنامه ایساکو در سال 1400 رسیدن به 800 امتیاز در رضایت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

معاون خدمات پس از فروش ایساکو بیان کرد: مجموع فرآیند های مختلفی که در حوزه های فنی و افزایش رضایت مشتریان در ایساکو انجام شده است، باعث شده ایساکو بالاترین امتیاز را در ارزیابی شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش کسب کند. برنامه ایساکو در سال 1400 رسیدن به 800 امتیاز در رضایت مندی مشتریان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو 

ماشاالله وردینی معاون خدمات پس از فروش ایساکو در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش میان خودروسازان کشور توسط ایساکو گفت: فرآیندهای اصلاحی و طرح های جدیدی که در ایساکو در حال اجراست باعث شده مشتریان همیشه رضایت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

او ادامه داد: از جمله طرح های موفق در ایساکو Follow Up است که با استفاده از این روش کیفیت خدماتی که مشتری دریافت کرده است در روزهای بعد توسط کارشناسان ما سنجیده شده و در صورت عدم رضایت مشتری از خدمات به این موضوع رسیدگی می شود. ضمن این که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان به خصوص در شرایط کرونایی، مراحل پذیرش نیز کاملا الکترونیکی انجام می شود.

او ضمن اشاره به تسریع در تغذیه نمایندگی ها در حوزه قطعات گفت: در گذشته سرعت رسیدن قطعات به نمایندگی ها به طور میانگین 56 درصد شاخص ها بود اما در حال حاضر تا 85 درصد این اتفاق تسریع شده است و همه سعی ما این است که خودروی مشتری در کمترین زمان ممکن به خدمات ایده آل دست پیدا کند.

وردینی تصریح کرد: یکی از راهکار های ما برای بهبود خدمات و در نتیجه مراجعه کمتر خودروها با اشکال تکراری به شبکه نمایندگی ها، پایش عیب های پرتکرار و حل اساسی مشکلاتی از این جنس است. ضمن این که با آموزش و به روز رسانی پیوسته دانش پرسنل و تکنیسین های نمایندگی ها، همواره انها را در سطح مناسبی از کیفیت عملکرد قرار می دهیم. به طورمثال یک تکنیسین نمایندگی باید حدود 40 اموزش مختلف را پشت سر بگذارد. ضمن این که از باب مسائلی چون بیمه و مزایا نیز شرایطی بهتر از گذشته برای آنها در نظر گرفته ایم.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو ادامه داد: خودروهایی که از شبکه نمایندگی های مجاز خدمات دریافت می کنند، تا 3 هزار کیلومتر گارانتی قطعه دارند و این موضوع با سیستم فالوآپ نیز رصد می شود تا مشتریان از خدمات دریافتی راضی باشند.

او در خصوص امادگی نمایندگی های ایران خودرو در خصوص ارائه خدمات به خودروهای تارا نیز گفت: همه اموزش های لازم به 85 نمایندگی در سراسر کشور داده شده است و تا پایان سال 200 نمایندگی به این خودرو خدمات خواهند داد. ضمن این که تارا در دسته خودروهای 5 ستاره قرار دارد و خدمات این خودروها به طور خاص و بدون نوبت انجام می شود.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو اظهارکرد: براساس آمار منتشرشده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایساکو در بخش خدمات پس از فروش روند صعودی داشته است. به عنوان مثال، در روند امتیاز رضایتمندی مشتریان در سال ۹۴ امتیاز رضایتمندی مشتریان عدد ۷۰.۷ بوده که این عدد در سال ۱۳۹۹ به ۷۷.۳ رسیده است.

وردینی اضافه کرد: امتیاز و رتبه شرکت ایساکو در ارزیابی سال ۱۳۹۹ به عدد ۸۵.۵ رسیده است و نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته ایم و جالب است بدانید این شرکت طی ۱۲ سال گذشته توانسته بالاترین امتیاز را در میان شرکت ها از آن خود کند.

وی ادامه داد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به عنوان تنها شرکتی شناخته می شود که موفق شده امتیاز بالای ۸۵ را کسب کند، ضمن این که، جایگاه نخست نیز، براساس نظر و بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به این شرکت تعلق گرفته است.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در ادامه تشریح نحوه امتیازدهی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: براساس جدیدترین  ارزیابی، شرکت ایساکو توانسته نسبت به سال گذشته در پارامتر ارزیابی نمایندگان ۴.۴ درصد رشد داشته باشد و همچنین در شاخص DSI  ۵.۲ درصد افزایش داشته باشد.

وردینی اشاره کرد: با مجموع زحمات کارکنان در ایران خودرو توانستیم‌ طی سه ماهه نخست سال جاری به امتیاز ۷۸۵ در ارزیابی ISQI رسیدیم و هدف مان بر این است تا به ۸۰۰ برسیم.

انتهای پیام/

«رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌ خودرو رسید

تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه

آسان با برنامه ایساکو نوبت بگیر!

برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو

افزایش ۱۰۷۰ درصدی سود عملیاتی خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در سال ۱۳۹۹

آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت از فردا

توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌ خودرو ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی