پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد

زمان ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران اعلام شد

بر اساس شرایط و قوانین اعلام شده ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران فقط از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح امکان پذیر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برای صدور مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران باید به شرایط و قوانین آن توجه کرد. ثبت درخواست از طریق سامانه فقط از ساعت 7 تا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

بر اساس شرایط و قوانین اعلام شده ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران فقط از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برای صدور مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران باید به شرایط و قوانین آن توجه کرد. ثبت درخواست از طریق سامانه فقط از ساعت 7 تا 11 صبح باز است و در هر ماه فقط یکبار می توانید در سامانه درخواست دهید و بیشتر از آن رسیدگی نخواهد شد. تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر 512 کیلو بایت باشد و در صورتی که تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری می شود باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد؛ در صورت ناخوانا بودن درخواست تایید نخواهد شد.

همچنین آن دسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می باشد جهت اخذ برگه تردد باید مدارک زیر را بارگذاری نمایند:

تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو، تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه، تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفینامه با مهر محل کار) و تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز.

افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی می بایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند نیز باید مدارکی چون تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو، تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز، و مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر را در سامانه بارگذاری کنند.

مراحل تکمیل فرم به این صورت است که متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت مینماید. اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تایید میگردد و پیامک تایید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری درخواست می توانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.

بنابراین گزارش، متقاضی پس از دریافت پیامک تایید نهایی باید تاییدیه مجوز تردد را به صورت الکترونیکی در بخش پیگیری درخواست دریافت نماید.

انتهای پیام /

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی